ענן במיליארד דולרים

לוקהיד מרטין נבחרה לספק שירותי אחסון ענן למחלקת הפנים של ארה"ב. במסגרת ההסכם, יועברו הנתונים והיישומים של ה-DOI, המאוחסנים כעת ביותר מ-400 מרכזי נתונים, חדרים וארונות שרתים, לענן
NexGen data center - via www.lockheedmartin.com

מחלקת הפנים של ארה"ב (DOI) בחרה בלוקהיד מרטין לבצע את המעבר של הסוכנות למחשוב ענן, באמצעות פתרונות אספקת שירותי טכנולוגיית מידע יעילים. חוזה המסגרת, שמבוסס על זמן אספקה וכמות בלתי קבועים (IDIQ), מוערך בסכום של עד מיליארד דולר, עם אפשרות הארכה עד שנת 2023.

במסגרת הסכם יסוד שירותי אחסון ענן, יועברו הנתונים והיישומים של ה-DOI, המאוחסנים כעת ביותר מ-400 מרכזי נתונים, חדרים וארונות שרתים, לענן, על מנת להגביר את היעילות ולעמוד בתנאי יוזמת איחוד מרכזי המידע הפדראלית. לוקהיד מרטין הרכיבה צוות חזק הכולל מגוון שותפים, על מנת לספק את דרישות ה-DOI.

לוקהיד מרטין, שנבחרה על ידי ה-Washington Technology כספקית שירותי טכנולוגיית המידע המובילה עבור הממשל הפדראלי ב-19 השנים האחרונות, היא בעלת ניסיון מוכח בתכנון ויישום פתרונות ושירותי טכנולוגיית מידע יעילים מבחינת צריכת אנרגיה, כמו גם בניהול האיחוד והמיקום מחדש של מרכזי נתונים ותוכניות טכנולוגיית מידע גדולים.

פלטפורמת הפתרונות-כשירות (SolaS) של לוקהיד מרטין, המבוססת על משימות, ממנפת את שיתופי הפעולה של החברה בתעשייה, את הטכנולוגיות המתקדמות, את המומחיות באבטחת מתחמים ואבטחה מקוונת ואת הפרקטיקות הטכנולוגיות הידידותיות לסביבה, על מנת לספק חבילת פתרונות ענן לפי דרישה, שהינה מאובטחת, גמישה ובעלת תאימות.

כמובילה בתחומה, לוקהיד מרטין הייתה מעורבת במידה רבה ביצירת תקנים עבור התעשייה כולה. לוקהיד מרטין קיבלה את רמת ההרשאה הגבוהה ביותר של תכנית ניהול הסיכון והאימות הפדראלית (FedRAMP) ממועצת ההרשאה המשותפת FedRAMP, והפכה לספקית מאושרת של שירותי ענן קהילתיים מאובטחים עבור גופים פדראליים, מדינתיים ומקומיים. החברה היא מראשוני הקבלנים הגדולים שזכו ברמה זו של אישור. עובדה זו מעניקה תוקף לפרקטיקות אבטחת הענן החזקות של לוקהיד מרטין, ומפיגה חששות בקרב סוכנויות פדראליות, אשר מבצעות את המעבר לענן.

ללוקהיד מרטין יש נציגות בישראל, ולה מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות היי-טק והתעשייה הביטחונית בארץ.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית