שידור ראשון של תכנית הטלוויזיה

תכנית הטלוויזיה הראשונה מסוגה על הביטחון בארץ ובעולם, של ערוץ החדשות הבינלאומי i24news ושל "ישראל דיפנס", שודרה אתמול למיליוני בתים ברחבי העולם

תכנית הטלוויזיה בנושאי הצבא והביטחון בישראל ובעולם, של ערוץ החדשות הבינלאומי i24news ושל "ישראל דיפנס", תשודר הערב לראשונה בשעה 21:20 בערוץ.  

התוכנית בהנחייתה של הדס סיני ובעריכתם של עופר פרצמן ושל הבעלים והעורך הראשי של מגזין "ישראל דיפנס" עמיר רפפורט, תשודר מדי שבוע בשעה זו למיליוני בתים ברחבי העולם. בישראל, בשלב זה, ניתן יהיה לצפות בתכנית ברשת האינטרנט.

תכנית הבכורה תכלול בין היתר, כתבה נרחבת על תעשיית המל"טים בישראל ובה ראיון עם ראש חטיבת הכלים הבלתי מאוישים ב"אלביט מערכות", אלעד אהרונסון, ראיון עם היושב ראש החדש של חברת "אירונאוטיקס", מפקד חיל האוויר לשעבר, האלוף (מיל') איתן בן אליהו, וראיון עם ניר סלומון מנהל פיתוח עסקי בחטיבת מלט בתעשייה האווירית. בנוסף, תכלול התכנית גם כתבה נרחבת על האירועים בגבול הצפוני של ישראל ובאולפן יתארח גם הפרשן הצבאי של עיתון "הארץ" עמוס הראל.

תכנית הטלוויזיה תחשוף בפני הצופים מדי שבוע חדשות, גילויים ועדכונים על הנעשה הצבא והביטחון, מודיעין וסייבר, HLS ועוד בארץ ובעולם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית