אינטל תמכור פיירולים ארגוניים

חברת מקאפ'י (בבעלות אינטל) רוכשת את Stonesoft. עם הצטרפותה של Stonesoft , מצפה מקאפ'י להפוך במהירות לספקית המובילה של טכנולוגיית פיירוול לארגונים
via www.stonesoft.com

חברת McAfee (בבעלות אינטל) השיגה היום אבן דרך חשובה ברכישה של חברת Stonesoft Oyj , והשלימה את הצעת הרכש אשר הוכרזה ב-6 במאי. הטכנולוגיה החדשנית ועתירת הביצועים של Stonesoft נותנת מענה לצרכים של ארגונים מבוזרים, היום ומחר, והפיירוול של החברה מהדור הבא, ברמה עולמית, הוצב ברביע " visionary " בדוח Magic Quadrant של Gartner בקטגוריה של פיירוול לרשת ארגונית. עם השלמתה של הצעת הרכש, Stonesoft היא כעת חברה מקבוצת McAfee , וכל המוצרים והטכנולוגיות שלה הם חלק מהמערך של McAfee .

השוק של ציוד אבטחה לרשתות ארגוניות עתיד לצמוח בחמש השנים הקרובות בקצב שנתי משולב (CAGR ) של 7.0 אחוזים ולהגיע בשנת 2017 להיקף של 11.4 מיליארד דולרים, על פי נתונים שלGartneri . עם יותר מ-7200 עובדים ודגש ממוקד על אבטחה, נהנית McAfee כבר היום מנוכחות משמעותית בזירה של אבטחת הרשת.

עם הצטרפותה של Stonesoft , מצפה החברה להפוך במהירות לספקית המובילה של טכנולוגיית פיירוול לארגונים. ארגונים יכולים ליהנות מאסטרטגיית Security Connected של מק'אפי, כאשר מוצרי Stonesoft ישולבו במוצרים נוספים מהמערך הנרחב שלMcAfee .

"הרכישה מעניקה ל- McAfee יתרון תחרותי ברור בזירה של אבטחת הרשת, ובענף מודעים לכך היטב" אמר מייקל ד'צזר, נשיא McAfee . "זכינו לתגובות חיוביות ביותר מאנליסטים ולקוחות. עם צירופו של אחד הפיירוולים הטובים ביותר מהדור החדש, אנו מציעים כעת אחד מהמערכים המלאים והיעילים בענף של כלים לאבטחת הרשת".

הצוות של Stonesoft יהפוך לחלק מהיחידה העסקית לאבטחת הרשת ( Network Security Business Unit ) בניהולו של פאט קלהון. בחברת Stonesoft מהלסינקי שבפינלנד נותנים את מבטחם למעלה מ-6,500 לקוחות ברחבי העולם. מסד הלקוחות של Stonesoft יוכל ליהנות כעת מפיתרון אבטחה משולב ומקיף באמצעות McAfee .

"אסטרטגיית Security Connected של McAfee מאגדת את הפתרונות הטובים בענף כדי לתת מענה למספר ההולך וגדל של איומים מתקדמים שעמם מתמודדים עסקים ברשת ובענן" אמר אילקה הידנהיימו, המייסד והמנכ"ל של Stonesoft . "עם טכנולוגיה חדשנית שניתן ליישם כהתקן, כתוכנה או במתכונת וירטואלית, יוכלו לקוחות McAfee לקבל מענה עתיר ביצועים לצרכים של הרשתות התובעניות, המאובטחות, והמבוזרות, היום ובעתיד".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית