נסגר חוזה תחזוקת שרתים ללוט"ם

One1 שילוב מערכות מקבוצת One1 נבחרה על ידי משרד הביטחון לאספקת שירותי תחזוקה לציוד האחסון הכולל שרתים, מערכות מחשוב וציוד קצה בחטיבת לוט"ם של צה"ל. ההסכם עם מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון נחתם לשנה וחצי והיקפו הכולל עומד על כ- 700 אלף ש"ח
via www.tikshuv.idf.il

One1 שילוב מערכות מקבוצתOne1  נבחרה על ידי משרד הביטחון לאספקת שירותי תחזוקה לציוד האחסון הכולל שרתים, מערכות מחשוב וציוד קצה בחטיבת לוט"ם של צה"ל.

ההסכם עם מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון נחתם לשנה וחצי והיקפו הכולל עומד על כ- 700 אלף ש"ח. שירותי התחזוקה שתספק One1 יחליפו את השירות הניתן עד היום על ידי היצרנים- HP ו-IBM. מול One1 התמודדו במכרז: IBM, אמת מחשוב, מטריקס, מלם תים וטלדור.

במסגרת ההסכם תספק One1 שירותי תחזוקת חומרה עבור למעלה מ-4,000 יחידות שרתים, מערכות מחשוב וציוד קצה המוגדרות כקריטיות לביטחון המדינה. המערכות משמשות מגוון יחידות צה"ל  במתחמי ממר"ם ובשלישות הראשית וכן באגף התקשוב והמודיעין, אכ"א, פיקודים ויחידות זרוע יבשה, בפריסה כלל ארצית- ביחידות קריטיות לביטחון המדינה.

"ההסכם עם משרד הביטחון מחזק את כוחה של One1 כשחקן משמעותי במערכת הביטחון בפרט ובקרב הארגונים המובילים בישראל בכלל. השילוב שאנו מציעים של רמת שירות גבוהה ומחירים נוחים מוכיח עצמו", אמר עדי שיין, מנכ"ל One1  שילוב מערכות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית