פלקו מציגה מצלמה טרמית חדשה

מצלמת Sarix TI מתוצרת פלקו - שניידר אלקטריק משלבת הדמיה תרמית יחד עם הפלטפורמה הטכנולוגית של Sarix

מצלמת Sarix TI מתוצרת פלקו שניידר אלקטריק משלבת הדמיה תרמית יחד עם הפלטפורמה הטכנולוגית של Sarix. השילוב הזה מספק שלושה יתרונות ברורים ראשית מנוע עיבוד תמונה בעל עוצמה לאיכות תמונה משופרת, שנית, לשילוב המצלמות עם רשתות מצלמות IP קיימות. ולבסוף, רכיבים תרמיים, המשולבים עם ניתוח ומובנים במצלמה, מספקים פתרונות אפקטיביים למספר יישומי אבטחה.

מקומות  רבים דורשים אבטחת וידאו, אך ממוקמים ללא תאורה סביבתית. החל מתשתיות קריטיות, בנמלים ומתחמים נרחבים וכלה ביישומים תעשייתיים או אפילו אפליקציות שאינן קשורות לאבטחה - הדמיה תרמית היא כלי בעל עוצמה. כאשר תאורה חיצונית אינה אופציה או כאשר רוצים להימנע מלהאיר את הנכס עליו רוצים להגן – נדרשת מצלמה שיכולה לספק בקלות את איכות התמונה המפורטת הדרושה, על מנת לקבל החלטות מודעות ומידיות. מצלמת הדמיה תרמית לצרכי אבטחה, צריכות לשלב בין איכות תמונה לניתוח מתקדם, תאימות רשת משופרת ויכולות אינטגרציה שיאפשרו להתקינה בטווח יישומים רחב.

פתרון לבעיית ההשתקפות בא לידי ביטוי ביכולת להפיק תמונות באיכות גבוהה המתבססת על כושר פליטת האנרגיה של חפץ כלשהו, היכולת שלו לפלוט קרינה. כלומר אתגרי התאורה המסורתיים אינם מהווים בשיטה זו סיבה לדאגה, החל מאזורים המוארים באופן קלוש או שאינם מאורים כלל ועד סביבות הסובלות מטשטוש עקב ערפל, סנוורי פנסי מכוניות או מכשולים אחרים.

ישנה מצלמות Sarix TI בטווח רזולוציות ועדשות, לצרכים שונים:  

640x480

Sarix TI ברזולוציה של 640X480 הדמיה תרמית לצרכי אבטחה מתקדמים, לרבות גבולות, מתקנים צבאיים ושדות תעופה. המצלמה הזו, הזמינה במארזים קבועים או במארזי תנועה והטיה, משלבת עדשות 100 מ"מ ומציעה הגנה חסרת תקדים על פני שטח של למעלה משישה ק"מ.

384X288

דגם Sarix TI 384x288 מספק 40% יותר פיקסלים, באמצעות שידור דיגיטלי ישיר מחיישן המצלמה (אין צורך לבצע המרה מאנלוגי לדיגיטלי). כתוצאה מכך, Sarix TI לא סובל מאיכות תמונה ירודה שמקורה באיבוד אות. הדגם משלב אלגוריתמי תוכנה מתקדמים, שתוכננו במיוחד עבור שיפור איכות התמונה.

240x184

אפשרות הדמיה תרמית ברמת הכניסה ובעלות נמוכה, ה-TI206, המציג רזולוציה של 240x184, הוא פתרון בעל עוצמה עבור ההתקנה הבאה שלך. ה-TI206, אשר מיועד ללכוד צילומי וידאו תרמי בניגודיות ואיכות גבוהים.