"בניית מדינה דיגיטלית"

סיסקו תקים בישראל מעבדת מו"פ וחדשנות בתחום הסייבר

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר עם יו"ר ומנכ"ל של חברת סיסקו, ג'ון צ'יימברס. בפגישה בה לקחו חלק גם מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, ראש מטה הסייבר הלאומי, ד"ר אביתר מתניה, ומנכ"ל סיסקו ישראל, בועז מעוז.

נתניהו התיחס לכוונת חברת סיסקו להקים בישראל מעבדת מו"פ חדשנית בתחום הסייבר ואמר כי החלטה זו מהווה שיתוף פעולה שצופה אל העתיד ושמטיב מאוד עם מדינת ישראל.

המעבדה תערוך מחקרים באבטחת מידע, תאפשר לחברות הזנק לבצע בה ניסויים על מוצריהם, ותספק מחקרים בתחום האבטחה לאוניברסיטאות. מדובר במעבדת סימולציה חדשנית ופורצת דרך אשר תתמוך במחקר במגוון תחומים, כגון איומים מתקדמים ואבטחת מכשירים, ותנתח את האבטחה במגזר הפיננסי, במגזר הבריאות ובתעשייה.

החלטת סיסקו להקים את המעבדה בישראל תואמת את החזון של מטה הסייבר הלאומי, ותהווה מרכיב במערכת רחבת-ההיקף של התשתית האקדמית והתעשייתית בתחום הקיברנטי בישראל אותה מקדם מטה הסייבר הלאומי. כמו כן סיסקו גם תשיק בישראל פיילוט של תכנית אימון בתחום אבטחת המידע שבה יוכשרו משתתפים צעירים לשמש כמומחי אבטחת מידע.

יו"ר ומנכ"ל סיסקו, ג'ון צ'יימברס אמר כי "אנחנו נמצאים כאן היום כדי להמשיך לקדם את ההבטחות של שנה שעברה, לבניית מדינה דיגיטלית, לרווחת תושבי ישראל, בדגש על תחומי החינוך, החדשנות והפס הרחב. רק שילוב של כל התחומים יחד עם סקיוריטי יאפשר לנו להגיע למטרה שהצבנו לעצמנו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית