תע"א: עסקאות ב-100 מיליון דולר

החברה חתמה על מספר הסכמים חדשים במסגרתם תספק ללקוחות זרים מערכות איסוף מודיעין תקשורת, מודיעין אלקטרוני ומכ"מי סיור ימי. במקביל החברה משיקה מיצג חדש של פתרונות אינטגרטיבים בסלון האווירי שנפתח היום
התעשייה האווירית חתמה לאחרונה על חוזים חדשים בהיקף העולה על 100 מיליון דולר. החוזים כוללים אספקת מכ"מ סיור ימי, שדרוג מטוס משימה מיוחד על ידי התקנת מערכת לאיסוף מודיעין אלקטרוני (ELINT), אספקת מערכות לאיסוף מודיעין תקשורת (COMINT) על גבי בלון תצפית ופלטפורמות קרקעיות.

תע"א מציגה בימים אלה את מגוון יכולותיה ומוצריה במיצג ייחודי בסלון האווירי המתקיים בפריז, זו הפעם ה- 50. המיצג מבטא תפיסה חדשנית של פתרון אינטגרטיבי, הכולל מבחר מערכות מתקדמות למגוון תרחישים, עם דגש על פתרונות מוחלטים לאחיזת שטח ולהגנה אקטיבית רב שכבתית.

יוסי וייס, מנכ"ל התע"א אמר ערב פתיחת הסלון כי:" הפתרונות, התפורים על-פי צרכי הלקוחות, מאפשרים יכולת ייחודית להתמודדות רחבת היקף עם שורת איומים ומציעים את כל האמצעים לטובת קבלת ההחלטה הטובה ביותר, בזמן קצר ביותר ונקיטת פעולות אפקטיביות להגנה מוחלטת".

תע"א תציג בתערוכה גם את מערכת הנשק מסוג "ברק 8" על כל מערכותיה: קרון בקרה, מיירטים ומכ"מ רב זרועי (MMR), טילי מערכת ה"חץ", מערכת חימוש משוטט "הארופ", טילי קרקע-קרקע ארוכי טווח מסוג LORA"", מערכת ארטילרית עצמאית לכוחות היבשה "מנתר" ועוד.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית