הגנה אווירית ומערכות מודיעין

רפאל מגיעה לסלון האווירי בפריז עם מספר מערכות בולטות שצפויות למשוך את עיני המבקרים
רפאל תציג מגוון רחב של יכולות ומוצרים בסלון האווירי שייפתח בשבוע הבא בפריז. בין המערכות שיוצגו מגוון מערכות הגנה אוויריות, דוגמת מערכת "כיפת ברזל", בשילוב מערכת "מיקאד" לשליטה ובקרה, ומערכת ה"ספיידר", המבוססת על טילי הדרבי והפיתון-5. כמו כן, תציג רפאל את מערכת "שרביט קסמים" להגנה אווירית מפני מגוון רחב של טילים ורקטות בתחום האטמוספרה.

בנוסף יוצגו מערכות לייטנינג - פוד אלקטרו-אופטי לתצפית ולתקיפה למטוסי קרב ורקילייט - פוד אלקטרו-אופטי לתצפית ולאיסוף מודיעין בזמן אמת. רפאל תציג גם את מערכות התקשורת "אימילייט" - מערכת רב-חיישנית, בעלת יכולות קבלה, עיבוד והפצה של מידע מודיעיני המגיע ממספר רב של פלטפורמות מודיעיניות ו-GLOBAL LINK, מערכת לתקשורת בין פלטפורמות אוויריות ויבשתיות.

כמו כן, בתערוכה תוצג משפחת טילי ה"ספייק" - טילים אלקטרו-אופטיים טקטיים מדוייקים ורב-תכליתיים, לטווחים שונים ( 25-1.5 ק"מ), שניתנים לשימוש ולשיגור על-ידי כוחות חי"ר, מעל גבי רכבים, ספינות קלות ומסוקי תקיפה.

כפי שפורסם בישראל דיפנס לפני מספר ימים, בתערוכה תוצג לראשונה גם גרסה חדשה של מערכת הספייס ( SPICE) - ספייס 250. מערכת הנחיה מתקדמת המעניקה לפצצה רגילה יכולות מתקדמות והופכת אותה לנשק "מנגד" מדויק, בעל יכולת זיהוי ועדכון של המטרה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית