רשמית: דן הראל מנכ"ל משהב"ט

האלוף מיל' הראל יחליף את האלוף (מיל') שני בחודש אוגוסט
עכשיו זה רשמי, האלוף (מיל') דן הראל, שכיהן בעבר כמנכ"ל משרד התחבורה וכסגן הרמטכ"ל ואלוף פיקוד הדרום, יחליף את האלוף (מיל') אודי שני בתפקיד מנכ"ל משרד הביטחון לאחר שלוש וחצי שנים. הראל צפוי להיכנס לתפקידו בתחילת חודש אוגוסט.

במהלך כהונתו כמנכ"ל משרד הביטחון הוביל אלוף (מיל') שני תהליכי פיתוח, רכש, ייצוא והתעצמות בהיקפים של עשרות מיליארדי שקלים, בהם מערכת כיפת ברזל, מטוסי האימון והקרב לחיל האוויר, שלוש צוללות חדשות לחיל הים ופרויקט הנמר.

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון: "אודי מסיים קדנציה משמעותית במשרד הביטחון, שהיא המשכה של 30 שנות שירות מרשימות בצה"ל כלוחם וכמפקד. הייתה לי הזכות לפגוש את אודי בצמתים שונים במהלך מסלול שירותנו בצבא, כמו גם בחודשים האחרונים כמנכ"ל משרד הביטחון. אודי הביא עימו לתפקיד ניסיון מבצעי, פיקודי וניהולי רב, שכל ישר והיכרות עמוקה עם מערכת הביטחון הישראלית על גווניה השונים, והיה נדבך מרכזי ביותר בהתוויית הדרך אשר סייעה למשרד ולתעשיות הביטחוניות לכבוש פסגות חדשות של מצוינות. אני מבקש להודות לאודי על תרומתו העצומה לביטחון ישראל בכלל ולמשרד הביטחון בפרט, ומאחל לו הצלחה בכל דרך שיבחר. בטוחני שאכן כך יהיה. אני מבקש גם לאחל הצלחה למחליפו של אודי, האלוף (במיל') דן הראל".

האלוף (במיל') שני: "אני מסיים חמש שנים מרתקות, במהלכן הייתה לי זכות לנהל את המשרד ולעסוק בליבת העשייה הביטחונית במדינת ישראל. פגשתי כאן אנשים מצוינים וחדורי תחושת שליחות, ותעשיות ביטחוניות משגשגות שהן פאר היצירה והעשייה הישראלית. אני מבקש להודות לעובדי המשרד על הסיוע שהעניקו לי מדי יום. אני מבקש להודות לשר הביטחון הקודם, אהוד ברק, על האמון והדרך שעשינו ביחד, ולשר הביטחון הנוכחי, משה (בוגי) יעלון, על שיתוף הפעולה והדלת הפתוחה. אני מאחל הצלחה למחליפי האלוף (במיל') דן הראל".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית