מינויים בחברת אי אם סי ישראל

מאיה הופמן-לוי מונתה למנהלת מרכז המו"פ של EMC בבאר שבע
מאיה הופמן-לוי (יח"צ)

מאיה הופמן-לוי (40),  מונתה למנהלת מרכז המחקר ופיתוח של EMC בבאר שבע וחברת הנהלת מרכז המצוינות של EMC בישראל. מרכז המו"פ בבאר שבע הנו שלוחה של מרכז המצוינות  בהרצליה, בניהולה של ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב-EMC Corporation.

המרכז  הוקם במאי 2011 ומעסיק כיום יותר מ -70 עובדים, רובם תושבי באר שבע והסביבה. פעילות המרכז כוללת בין היתר  שיתוף פעולה הדוק עם אוניברסיטת בן גוריון, עיריית באר שבע, תנועת אור וגופים פרטיים, עסקיים וציבוריים נוספים הפועלים לקידום תעשיית הייטק בבירת הנגב. ביולי השנה, יעבור מרכז המו"פ למשכנו הקבוע בפארק ההיי-טק החדש שנבנה בעיר.

הופמן-לוי תהיה אחראית על המשך תנופתה והרחבתה של פעילות EMC בנגב, ותעסוק בכל היבטי ניהול כוח האדם, שימורו והמשך צמיחתו בשנים הקרובות. כמו כן, תטפל הופמן-לוי במסגרת תפקידה במעבר  מרכז המו"פ ממשכנו הנוכחי בעיר לפארק ההיי-טק החדש , בפיתוח האסטרטגיה העסקית והתפעולית של מרכז המו"פ במסגרת מערך מרכזי המצוינות של EMC בעולם,  העמקת הקשרים עם  אוניברסיטת בן-גוריון, תמיכה בפיתוח הקהילה הטכנולוגית באזור הדרום, ומינוף מעבר  צה"ל לנגב לטובת ביסוס היכולות ארוכות הטווח של החברה.

מאיה הופמן-לוי החלה את דרכה ב-EMC ישראל בשנת 2011, עם הקמת מרכז המו"פ בבאר שבע, כאשר מונתה כמנהלת משאבי האנוש של השלוחה בבאר שבע. לפני EMC הייתה הופמן-לוי דירקטור משאבי האנוש בחברת Atlantium Technologies ומנכ"לית   חברת See++, העוסקת בייעוץ וליווי בתחום משאבי האנוש לחברות סטארט אפ והיי-טק.

הופמן-לוי הינה בעלת תואר ראשון במדעי החברה, עם התמחות בפסיכולוגיה וחינוך מהאוניברסיטה הפתוחה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית