הדרך לחדשנות

בפאנל מיוחד שנערך בכנס התקשוב והסייבר בנושא השקעות של חברות רב לאומיות בתחום הסייבר ומה הופך את ישראל לאטרקטיבית לכך, התייחסו הדוברים לחשיבות הממשק בין העולם הצבאי-ביטחוני לעולם העסקי ביצירת חדשנות וטכנולוגיות מתקדמות
בכנס התקשוב והסייבר הבינלאומי של "ישראל דיפנס" שהתקיים השבוע נערך גם פאנל מיוחד בנושא השקעות של חברות רב לאומיות בתחום הסייבר, פוטנציאל השוק ומהו הגורם שהופך את ישראל לאטרקטיבית מבחינת השקעות בסייבר.

את הפאנל הנחה גדי תירוש, שותף מנהל קרן JVP והוא כלל את גיל גורן, סגן נשיא EMC, ינון דולב מנהל פיתוח עיסקי ב-GE, טל סלובודקין שאחראי לפיתוח עסקי, אסטרטגיות, השקעות ורכישות בסיסקו ואת מארק גזית מנכ"ל ThetaRay. אורחי הפאנל דיברו בין היתר על "רנסנס" בתחום הסייבר ועל החשיבות בממשק שיש בין העולם הצבאי-ביטחוני לבין העולם העסקי בהשגת חדשנות ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות. כאשר הדוברים התייחסו גם להצלחה לה זוכים יוצאי היחידות הטכנולוגיות בצה"ל לאחר מכן בעולם האזרחי.

גיל גורן מ-EMC אף סיפר על פרויקט חדש בבאר שבע שיוזמת החברה, מרכז למצוינות שיקלוט יוצאי אקדמיה וצבא. אחת מהסיבות שהמרכז מוקם דווקא שם היא בשל מעבר יחידות צה"ל לנגב בקרוב. לדברי גורן הם שואפים להקים במקום אזור תעשייה שיעמוד בפני עצמו.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית