בקרוב בישראל: טיסה מאוישת לחלל

החברות Zero2Infinity ו-SPACECIALIST מציעות בלון סטרטוספרי לטיסה מאוישת לחלל הממריא לגובה של עד 50 קילומטרים. המחיר: 600 דולרים לקילוגרם
בתמונה: הכנת בלון להמראה (יח"צ)

אם תמיד רציתם לעשות דיאטה ולא מצאתם את התירוץ הנכון, מהיום החברת Zero2Infinity ו-SPACECIALIST מספקות לכם אחד טיסה מאוישת לחלל. החברות שחתמו השבוע על הסכם שיתוף פעולה יציאו בקרוב טיסות מאוישות לחלל בבלון מיוחד שממריא לגובה של 50 קילומטרים. המחיר - 600 דולרים לקילוגרם.

בנוסף לטיסות מאוישות, יאפשר הבלון לתלמידים מגיל 12 ומעלה לתכנן, ולהפעיל ניסויים בסביבת החלל הקרוב תוך שימוש במשפחה של בלון סטרטוספריים חדשניים. חברת SPACECIALIST תוסמך כאינטגרטור עבור חברת Zero2Infinity בארץ.

"אנחנו נרגשים מההזדמנות לעבוד עם חברת  SPACECIALIST ולהציע הזדמנויות שיגור לחלל הקרוב בישראל. אנחנו רוצים להוות מקור השראה לתלמידים ולנוער בישראל דרך פיתוח פרויקטי חלל. אנחנו מאמינים שחינוך מדע- טכנולוגי-הנדסי (מט"ה) יאפשר להנביט את המהנדסים והמובילים הטכנולוגיים של המחר ולשמר את היותה של ישראל מרכז הי-טק עולמי", אמר מנכ"ל Zero2Infinity, חוזה מריאנו לופז אורדיאליס (José Mariano López Urdiales). 

Space is the Place: משפלת הבלונים של Zero2Infinity, שמגיעים לקצה החלל ומעל לאטמוספירה מאפשרים לתלמידים, סטודנטים, חוקרים ומפתחים גישה לחלל קרוב באמצעים ידידותיים לסביבה שאינם מזהמים או משפיעים. בעזרת בלונים אילו יכול כל אחד לתכנן, לבנות ולהפעיל ניסויים ומחקרים בתחומים כמו פיזיקה, ביולוגיה, הנדסה ביו-רפואית, פרמקולוגיה, כימיה ועוד. הניסויים כוללים בין היתר חקר סביבת החלל, תצפיות כוכבים, תצפיות ארץ, ניסויי אפס כבידה, השפעות קרינה קוסמית על אורגניזמים, נפילה חופשית, אווירודינאמיקה, חקר אסטרואידים ו"כוכבים נופלים". 

"אנחנו נרגשים עלההזדמנות להציג בפני הנוער ,התלמידים, האקדמיה והתעשיה בישראל הזדמנות יחודית ויוצאת דופן לשגר ניסויים טכנולוגיים ומדעיים לחלל הקרוב על גבי משפחה של בלונים סטרטוספריים בעלי יכולת לנחיתה רכה ומדוייקת" פריינטא הוסיף ואמר "הבלון הגדול של Zero2Infinity עומד בקרוב להציע טיסות מאויישות של עד שמונה אנשים, אני מצפה בכיליון עיניים להיות בין הראשונים שיזכו להגיע כמעט עד הכוכבים ולראות את כדור הארץ היפה שלנו מהחלל", אמר מנכ"ל SPACECIALIST, מידד פריינטא (Meidad Pariente).

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית