הכנות אחרונות לכנס התקשוב והסייבר

בבית התותחן בזכרון יעקב מתכוננים לכנס התקשוב והסייבר הבינלאומי הראשון שיפתח מחר ויכלול גם תצוגה מפוארת של התעשיות הבטחוניות שידגימו מגוון אמצעים ופיתוחים בתחום
הכנות אחרונות לכנס התקשוב והסייבר הבינלאומי הראשון בישראל, ביוזמת המגזין "ישראל דיפנס" שיפתח מחר, ה-21 במאי בבית התותחן בזיכרון יעקב. בשעות אלה עומלות התעשיות הביטחוניות השנונות על הקמת הביתנים שבהם יוצגו מגוון של טכנולוגיות חדשות, אמצעים ופיתוחים בתחום.

הכנס יפתח הערב בקוקטייל חגיגי במלון קרלטון לחוף ימה של תל אביב, בהשתתפות אורחים מחו”ל, קצינים בכירים ממערכת הביטחון, ובכירי התעשיות הביטחוניות.

מחר, את יומו הראשון של הכנס, יפתח הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, שידבר על האתגרים שעומדים בפני צה"ל בימים אלה על רקע ההתחממות הגבול עם סוריה וההתקרבות לנקודת ההכרעה מול איראן. הכנס עצמו יתמקד, בין היתר, באתגרי הביטחון בעידן הסייבר, תקשורת טקטית מתקדמת, אחיזת שטח מהיבטי שו"ב, אבטחת מידע, טיפול ב"נתוני עתק" (Big Data) ועוד. בכנס ייקחו חלק בכירי התעשיות הביטחוניות, אנשי צבא ומומחים בתחום מהארץ ומהעולם, והוא יהווה במה לדיון ושיתוף ידע ומידע בתחומי המו"פ, ההצטיידות והתפעול של מערכות התקשוב.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית