חילופי תפקידים בחטיבת הצנחנים

אל"מ אליעזר טולדנו נכנס לתפקיד מפקד החטיבה במקומו של אל"מ אמיר ברעם שצפוי להתמנות למפקד עוצבת האש

חילופי תפקידים בחטיבת הצנחנים

אתמול התקיים טקס חילופי מפקד חטיבת הצנחנים במפקדת החטיבה בבית ליד. אל"מ אליעזר טולדנו נכנס לתפקיד מפקד החטיבה והחליף את אל"מ אמיר ברעם, שעתיד להחליף את תא"ל אהרון חליווה בתפקידו כמפקד עוצבת האש, לאחר שנתיים שבהם שימש כמח"ט הצנחנים. הטקס נערך במעמד מפקד פיקוד המרכז, אלוף ניצן אלון, ומפקד עוצבת האש, תא"ל אהרון חליווה. 

אל"מ אמיר ברעם שדיבר בטקס אמר כי: "בחטיבת הצנחנים מגוון רחב של אמצעים, כלי לחימה ויכולות טכנולוגיות רבות ומגוונות, אך האנשים, האנשים עליהם פיקדתי הם שהיו ייחודה ויתרונה האמיתי, טובי בניה של החברה הישראלית, מיעוט שהוא נבחרת. לאורך התקופה כולה הדגשתי חזור והדגש את קריאת הצנחנים "אחריי" המסמלת את ערך ההובלה והמנהיגות בשדה הקרב, אך משמשת כסמל לאיכות ומצויינות גם בעתות רגיעה, אימונים, שגרה ובט"ש."

גם מפקד החטיבה הנכנס, אל"מ אליעזר טולדנו דיבר ואמר כי: "זכות הקיום של הצנחנים טמונה ביכולת המבצעית להגיע מהר ככל הנדרש לכל מקום בו יבקש אותנו צה"ל להגן על עם ישראל היושב בארצו. נעשה זאת עם מנהיגותם הבטוחה של מפקדינו, עם לוחמינו אמיצי הלב, ועם אנשי הסיוע הקרבי והמנהלתי הדוחפים אותנו קדימה....צנחנים אני תופס פיקוד, שיהיה בהצלחה."