תקשורת מתחת לאדמה

גילת סאטקום תציג בכנס התקשוב והסייבר הבינלאומי שיערך בשבוע הבא, פתרונות לתקשורת גם מתחת לאדמה ובמבנים סגורים, אפליקציית מעקב ומיקום עבור מכשירים לווייניים ומגוון של מודמים
גילת סאטקום תציג בכנס התקשוב והסייבר הבינלאומי שעורכת ישראל דיפנס בשבוע הבא בין התאריכים 20-23 במאי, פתרונות מתקדמים לתקשורת לוויינים כגון ה-SURICATE שמאפשרת תקשורת לווינית גם מתחת לאדמה, אפליקציית HAWKAYE למעקב ומיקום עבור מגוון מכשירים לווייניים, ופתרונות M2M 

מערכת ה- Suricate, היא פתרון חדש לתקשורת לוויינית גם במתקנים סגורים או תת קרקעיים,שמבוססת על תקשורת באמצעות סיבים אופטיים. המערכת מאפשרת מרחק של 6 ק"מ בין אנטנת ה-SURICATE ובין מכשירי הטלפון הלווייניים אשר אינם חשופים לשמים. המערכת מוכחת מבצעית ונפרסה בהצלחה בעשרות אתרים ברחבי העולם.

אפליקציית ה- HAWKAYE היא אפליקציית מעקב ומיקום עבור מגוון מכשירים לווייניים, האפליקציה מרחיבה משמעותית את יכולותיהם של מכשיר הטלפון הלווייני עם דגש על מכשירי אירידיום Shout ו-Iridium Extreme, ומעניקה להם יכולות מעקב ומיקום בכל רחבי העולם, ובכל מזג אוויר. השימושים יכולים להיות מגוונים החל ממטיילים באזורים נידחים המעוניינים לשפר את יכולת ההישרדות שלהם, סקיפרים פרטיים המעוניינים לציין את מיקומם בזמן אמת ועד מגוון שימושים צבאיים ובטחונים.
 
M2M - מדובר בקשת דגמי המודמים המלאה של אירידיום בשנים האחרונות, המתאימים לאפליקציות שונות כדוגמת ניהול אנשים ואיתורם, ניהול נכסים וציי רכב, ניטור צינורות נפט ואפליקציות צבאיות וביטחוניות נוספות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית