קיבוץ סאסא משקיע בחברת הזנק

הקיבוץ משקיע 5 מ' דולרים בחברת SAFE-T, ספקית ומפתחת פתרונות אבטחת מידע המהווים חבילת הגנה כוללת ומקיפה לכל מידע הנשלח בתוך ארגון ומחוצה לו
אמיר מיזהר מנכ"ל סייפטי (יח"צ)

Safe-T (סייפטי), ספקית ומפתחת פתרונות אבטחת מידע המהווים חבילת הגנה כוללת ומקיפה לכל מידע הנשלח בתוך ארגון ומחוצה לו, הודיעה היום כי השלימה סבב גיוס הון שני בהיקף של 5 מיליון דולר מקיבוץ סאסא, הבעלים של פלאסן סאסא, ספקית פתרונות מיגון בליסטי חכמים ומגוונים, מהמובילים בעולם ופלאסן תוכנה ספקית פתרונות לסריקת נתונים לפני כניסתם לרשת הארגון. ההשקעה מיועדת להמשך פיתוח מגוון פתרונות אבטחת מידע של סייפטי, הרחבת פעילות השיווק והמכירות המקומית והבינלאומית של החברה וכניסה לשווקים חדשים.

פלאסן סאסא הינה לקוחה של סייפטי מאז שנת 2009, אז בחרה החברה בפתרון אבטחת המידע של סייפטי שסיפק לפלאסן הגנה על כל המידע שנשלח באמצעות הדואר האלקטרוני בארגון ומחוצה לו תוך עמידה בדרישות רגולציה, דרישות לקוח לסודיות ויכולת העברת קבצים גדולים בפשטות וביעילות. בשנת 2012 התרחבה הפעילות לשיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת סאסא תוכנה (Sasa Software) במסגרתו פתרון הלבנה והשחרת קבצים Gate Scanner שולב כחלק מחבילת הפתרונות של סייפטי לשמירת קבצים ואימיילים והעברתם בצורה מאובטחת ומולבנת.

כעת שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין החברות מתהדק עם ההשקעה של קיבוץ סאסא בסייפטי. "ההשקעה בסייפטי הינה המשך ישיר לשיתוף הפעולה הטכנולוגי המוצלח שלנו ומטרתנו לבנות את החברה ולגדול יחד עימה", אמר יעקב ירוסלב מנהל הפעילות של סאסא תוכנה. "סייפטי מאפשרת לארגונים להתמודד עם אתגרי אבטחת המידע החדשים הנובעים מגידול בשיתוף מידע ושימוש בשירותי ענן, ביעילות תוך הפחתת עלויות ובלי לפגוע בפרודוקטיביות של הארגון".

הפלטפורמה של Safe-T מספקת חבילת הגנה מקיפה וחזקה במיוחד לאבטחת המידע הארגוני, עם ארכיטקטורת מערכת ייחודית שנועדה להגן על המידע שנשלח בתוך הארגון ומחוצה לו, בצורה פשוטה, יעילה וחסכונית, תוך עמידה  בדרישות רגולציה, כגון: SOX, HIPAA, FDA, GLBA, PCI, ומדיניות IT ארגונית. יכולות האינטגרציה הייחודיות של סייפטי מאפשרות ניהול תהליכים ארגונים על ידי יצירת Workflow בצורה מאובטחת עבור כל קובץ או דואר יוצא על פי מדיניות שיתוף המידע בארגון. התהליך נעשה ללא צורך בתכנות מורכב ונותן מענה לצרכיי הארגון הן בנושא אבטחת מידע וניהול תהליכים ארגונים והן ביצירת מוקדי חיסכון והתייעלות ארגונית. בנוסף, הפלטפורמה, מותאמת לקוח, משתלבת עם מערכות ה-CRM, ERP ומערכות הלגאסי של הארגון וכן עם פתרונות אבטחה מסחריים מגוונים.

"ההשקעה של פלאסן כלקוח של החברה מהווה הבעת אמון מלאה ביכולת הטכנולוגית של החברה ובפתרונותיה. פלאסן הינה שותף אסטרטגי בסייפטי ויחד אנו מאמינים בבניית החברה לטווח ארוך במטרה להוביל את שוק אבטחת המידע בנושא שיתופיות וגישה, הנאמד היום בכ - 3 מיליארדי דולרים", אמר אמיר מיזהר מנכ"ל סייפטי. 

סייפטי הוקמה בשנת 2007 על ידי אמיר מזהר המשמש כמנכ"ל החברה. סייפטי מספקת פתרונות לחברות ביטוח, ארגונים פיננסיים, מוסדות בריאות, אוניברסיטאות, ארגוני ביטחון ציבוריים, יצרנים וחברות טכנולוגיה. בין לקוחותיה פסגות, ECI, מכון ויצמן, אונ' חיפה, הדסה, ישקר, שומרה ביטוח, הכשרת היישוב, גיוון אימיג'ינג, בלקסטון גרופ,show industries ועוד 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית