StruxureWare for Data Centers

שניידר אלקטריק משיקה גרסה חדשה למערכת הניהול לחוות שרתים. המערכת מגשרת על הפער הקיים כיום בין התשתיות הפיזיות לתשתיות ומערכות ה-IT בארגון

StruxureWare for Data Centers

SruxureWare via www.schneider-electric.com

שניידר אלקטריק, מומחית עולמית בניהול אנרגיה, מציגה את  StruxureWare for Data Centers v2.0, חבילה אינטגרטיבית של תוכנה לניהול תשתית Data Center, המיועדת לניהול רוחבי של מרכזי מידע בארגונים. התוכנה מספקת לעסקים תובנות תפעוליות, המסייעות לאזן בין זמינות ויעילות ה- Data Center. בגרסה החדשה של התוכנה נוספו, בין השאר, אפליקציות מתמחות לניטור מוגבר, זיהוי שרתים בנצילות נמוכה המאפשר לבצע אופטימיזציה של ציוד המחשוב, פורטל StruxureWare חדש לנראות עסקית  גדולה יותר ומסכים להתאמה אישית עבור תפקידים שונים בארגון, אליהם מוזרם מידע המתבסס על אינדיקטורים מרכזיים של ביצועים ב-Data Center KPIs.

StruxureWare for Data Centers v2.0 הינה מערכת פתוחה המגשרת על הפער הקיים כיום בין התשתיות הפיזיות לתשתיות ומערכות ה- IT בארגון. המערכת מודולרית וכוללת פתרון DCIM אינטגרטיבי המציג את המידע באופן המאפשר מבט הוליסטי על כל המרכיבים. ממשק תכנות אפליקציה (APIs) ושירותי האינטרנט EcoStruxure™ מאפשרים לשתף מידע בין האפליקציות השונות. רכיבים ויישומים אלו יכולים להשתלב באפליקציות של חברות צד שלישי ומאפשרים לארגונים לנהל את מרכזי הנתונים שלהם באופן יעיל.

חבילת StruxureWare for Data Centers v2.0 כוללת יועץ מקורות למעקב וניהול אנרגיה, תפעול Data Center לניהול הנכסים של מרכז המידע ועלויות התפעול וההון. יכול להציג מספר רב של לקוחות (באתרי הוסטינג), ניהול מקום, כמו גם חיוב לקוחות משולב (רלוואנטי לאתרי הוסטינג), יישום  Data Center לניטור ושליטה בהספק החשמל, בקירור ובאבטחה של מרכז המידע, ויישום הקירור עבור ניטור מתקדם של טמפרטורת חדר המחשב.

StruxureWare for Data Centers מאפשר למפעילי Data Center לשלוט  באספקת הכוח ברמת השרת, באמצעות יכולות הניתנות דרך טכנולוגיית Intel DCM – יכולת זו מאפשרת  OpEx מופחת, ניצול אופטימלי של שרתים קיימים ודחיית השקעה בציוד.

כחבילת DCIM מקצה לקצה, StruxureWare for Data Centers v2.0, מאפשרת למנהלי IT לנטר, לתפעל, לנתח ולהפיק את המרב מאספקת החשמל, הקירור, האבטחה והשימוש באנרגיה ברמת חדר המחשב והבניין כולו. פורטל StruxureWare החדש מקבל אינפורמציה מכל החיישנים ותתי המערכות ומאפשר לקבל מבט רחב של אינפורמציה במסך אחיד. מסך זה ניתן להתאמה אישית ולשיתוף ובכך מאפשר תמונה ארגונית כוללת של מצב התשתיות. פורטל StruxureWare המסייע לתקשורת עם מקורות חיצוניים, יכול בקלות להיות מותאם למדיניות הארגונית וניתן לגשת אליו ממחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים.

You might be interested also