דרוש:מערך הגנה והתקפה דיגיטלי

"אנו נמצאים בעידן בו צ'יפ, חיישן או הֶחְסֵן נייד (דיסק און קי) יכולים להיות בעלי פוטנציאל הרס לא פחות מפצצה, אם לא יותר, בכל הקשור לשיתוק והרס של מערכות ותשתיות עוינות", אמר שר המדע הטכנולוגיה והחלל, יעקב פרי בכנס השנתי של תעשיית המיקרואלקטרוניקה.
שר המדע, הטכנולוגיה והחלל יעקב פרי (he.wikipedia.org)

שר המדע, הטכנולוגיה והחלל יעקב פרי פתח הבוקר את  הכינוס השנתי הגדול ביותר של תעשיית המיקרואלקטרוניקה בישראל. תעשיה זו מייצגת כ-35 אחוזים מיצוא ההייטק בישראל וכוללת את החברות הרב לאומיות הגדולות ביותר בהן אינטל, יבמ, אפל, מרוול, מוטורולה, סיסקו, ברודקום, קוואלקום, וכן חברות ישראליות כגון מלנוקס, אודיוקודס,ECI, אלביט, רפאל וכו'.

"תעשיית המיקרואלקטרוניקה היא למעשה אחד ממנועי הפיתוח הטכנולוגי החשובים ביותר בעולם כיום. התחום נושק לכמעט כל היבט בחיינו, מרכבים ועד טלפונים סלולאריים. אין ספק שזו אחת התעשיות הבולטות היום בהשפעתה ובדחיפתה קדימה את הכלכלה הישראלית", אמר השר פרי. 

"גם ברמה המדינית, ובפרט בזירה הביטחונית, הבינו מקבלי ההחלטות את הצורך ההולך וגובר בהתאמת מערך ההגנה וההתקפה לעידן הדיגיטלי – עידן בו צ'יפ, חיישן או הֶחְסֵן נייד (דיסק און קי) יכולים להיות בעלי פוטנציאל הרס לא פחות מפצצה, אם לא יותר, בכל הקשור לשיתוק והרס של  מערכות ותשתיות עוינות. במהלך השנה האחרונה המשרד בראשותי יפעל בתחומים המשיקים לתחום המיקרואלקטרוניקה, כגון תמיכה במרכזי ננו-טכנולוגיה באוניברסיטאות, תכניות מקומיות ובינלאומיות בנושאי מחשוב מתקדם וסייבר וקידום הקמתו של מרכז מצוינות בתחום הבינה המלאכותית".

בכינוס השתתפו למעלה מ-1,000 איש שנפגשו עם כ- 100 יצרנים וספקים שיגיעו לכנס מכ-20 מדינות ברחבי העולם , אנשי הדרג המקצועי הגבוה, בהם מנהלי פיתוח, מנהלי חטיבות, סמנכ"לים, ומומחים מקצועיים. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית