אלביט מקימה חברה בקוריאה הדרומית

החברה שתהיה בבעלות משותפת עם ספקית שרותי התעופה הקוריאנית Sharp Aviation K תעסוק בייצור מערכות, מו"פ ותחזוקה בתחום האוויוניקה
אלביט מערכות מקימה חברה בקוריאה הדרומית בבעלות משותפת עם Sharp Aviation K ספקית שירותי תעופה קוריאנית העוסקת בפרויקטים אזרחיים וצבאיים ברחבי המדינה. אלביט תחזיק ב- 19% מהבעלות, עם אופציה לגדול ל - 50%.

החברה החדשה תקרא (Sharp Elbit Systems Aerospace Inc (SESA ותפעל באנסאן. היא תציע בין היתר יכולות בתחום התחזוקה, התיקונים והייצור של מערכות אוויוניקה מתקדמות ליישומים צבאיים, כמו גם מחקר ופיתוח בתחומי המערכות והאוויוניקה לפרוייקטים קיימים ועתידיים, כמו מסוק התקיפה הקל (LAH) ופרויקטי הפיתוח של מטוס הקרב העתידי של קוריאה (KFX).

חוזים המופעלים כעת על ידי Sharp Aviation K יועברו ל- SESA כחלק מהעסקה. כחברה קוריאנית, SESA תוכל גם להציע פתרונות רכש גומלין לספקים זרים וכן ליצרני ציוד מקורי (OEMs) המוכרים מוצרים ושירותים ביטחוניים בקוריאה. 

בוצי מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "הקמתה של חברה משותפת זו תביא הזדמנויות חדשות והיא מהווה מהלך משמעותי עבור אלביט מערכות בקוריאה, אותה אנו מגדירים כשוק חשוב מאוד".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית