"אתגרים חסרי תקדים"

שר הביטחון החדש ביקר אתמול לראשונה באגף המודיעין בצה"ל וקיבל סקירה על הנעשה מפי ראש אמ"ן האלוף אביב כוכבי. יעלון: "אגף המודיעין נמצא היום בשורה הראשונה של גופי המודיעין בעולם"
יעלון והרמטכ"ל בני גנץ
שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, סייר אתמול באגף המודיעין, נפגש עם ראש אמ"ן האלוף אביב כוכבי וקיבל סקירות אודות המתרחש בגזרות השונות.

זו הפעם הראשונה שיעלון מבקר באגף מאז שנכנס לתפקידו כשר הביטחון לפני מספר שבועות. במסגרת הביקור אמר יעלון כי "אנו בעידן של שינויים דרמטיים המעמידים את אגף המודיעין בפני אתגרים חסרי תקדים, שיוצרים גם סיכויים וגם סיכונים, וחשוב לזהות את שניהם.

"חלק מהאתגרים נובע מן השינויים הדרמטיים בעולם ובמזרח התיכון בפרט, כמו גם מההתפתחויות הטכנולוגיות, בעיקר בתחום התקשורת והסייבר, שאף הן יוצרות הזדמנויות ואיומים. החוכמה היא להיות ערים לשינויים.

"שמחתי לראות שהאגף מתאים את עצמו נוכח השינויים המתרחשים, ובעיקר מטפח ומפתח את סוד כוחו - האנשים שמשרתים בו ומקדישים את מיטב מרצם ויכולותיהם. בזכותכם אגף המודיעין נמצא היום בשורה הראשונה של גופי המודיעין בעולם, ומאפשר לנו, הקברניטים, לקבל החלטות כשבפנינו מונחת תמונה בהירה ככל שניתן“.

הידיעה התפרסמה לראשונה באתר צה"ל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית