גילת תחבר לרשת את בתיה"ס בפרו

החברה זכתה בחוזה לאספקת מערכת קישור לווייני לאלפי בתי ספר ברחבי המדינה

גילת תחבר לרשת את בתיה"ס בפרו

חברת גילת רשתות לוויין הודיעה על זכייתה בחוזה לשלוש שנים של משרד החינוך הפרואני לאספקת מערכת SkyEdge II-c ומסופי לוויין מדגם 'Aries', המיועדת לחיבור 2,600 בתי ספר ברחבי פרו לרשת האינטרנט. גילת תספק גם את שירותי ההתקנה, התחזוקה והתמיכה הטכנית בפרויקט.

החוזה, המוערך ב- 12.8 מיליון דולר, הינו חלק מיוזמה של המנהל לחינוך טכנולוגי של משרד החינוך הפרואני (DIGETE) לחבר אלפי תלמידים בפרו לרשת האינטרנט במאמץ לצמצם את פערי החינוך במדינה. המערכת של גילת הינה פלטפורמה קומפקטית בהספק גבוה, המתוכננת לאפשר קישוריות לאינטרנט בקצבים מהירים באמצעות תקשורת לוויינית בפס רחב, כמו גם ניהול המערכת בהתאם ל"מדיניות השימוש ההוגן" (FUP – Fair Use Policy) ביעילות המבטיחה עלויות נמוכות שהן לב ליבם של פרויקטים מסוג זההממומנים על ידי ממשלות.

"תקשורת לוויינית בפס רחב מהווה מרכיב חיוני במטרתנו להגדיל את מספר התלמידים שיש להם גישה לטכנולוגיות ממוחשבות", אמר סאנדרו מרקונה פלורס, ראש המנהל לחינוך טכנולוגי. "אנו שמחים להיעזר בניסיון העשיר של גילת לטובת יוזמה לאומית חשובה זו".

"זכייה זו מצטרפת לעשרות אלפי בתי ספר בעולם המחוברים כבר היום למערכות התקשורת הלוויינית של גילת", אמר דני פרידמן, מנכ"ל גילת פרו וקולומביה. "אנו שותפים פעילים של ממשלת פרו במספר יוזמות תקשורת מרכזיות במדינה וגאים לקחת חלק בשיפור איכות החינוך לילדים במדינה".

You might be interested also

The Iron Dome System. Credit: Rafael’s Spokesperson’s Office

Rafael Ends 2023 With Record NIS 14 Billion in Sales

The company also saw a net profit of NIS 588 million and a record in new orders, amounting to NIS 30 billion. It has been working intensively during the ongoing Swords of Iron War