כנס הסייבר הגדול ביותר

מאות חברות של לוחמת סייבר התאספו בסן פרנסיסקו. חברת RSA חשפה שיתוף פעולה חדש עם חברת ג'וניפר
הכנס (צילום: עמיר רפפורט)

עדות לעוצמתה של תעשיית הסייבר: מאות חברות מובילות בתחום הסייבר התכנסו לכנס ענק בנושא. מהיקף התצוגה הענק ניתן לראות כי מדובר כבר בתעשייה שהיקף המכירות שלה נאמד במיליארדי דולרים.

 לכנס ולתערוכה הגיעו גם עשרות נציגים ישראליים, רבים מהם חברת RSA שמארגנת את הכנס. לRSA (חברת בת של EMC) מרכז פיתוח בהרצליה, שבחלקו מבוסס על סטרט אפ ישראלי שבין מקימיו היה יו"ר מפלגת הבית היהודי, נפתלי בנט.

כמוכן, ב-RSA ישראל פועל מרכז שליטה ופיקוד לאיתור ונטרול הונאות רשת, מסביב לשעון.

 דיוני כנס הסייבר הענק נפתחו ביום שני.  בתוך כך RSA וג'וניפר כבר הודיעו במסגרת הכנס כי הן מרחיבות את שיתוף הפעולה הטכנולוגי בינהן. שיתוף הפעולה המורחב מתוכנן לשפר את יכולתם של ארגונים למנוע איומי סייבר על הרשתות שלהם ולאפשר גישה בטוחה יותר ליישומים ממכשירים ניידים.


RSA היא, למעשה,  חטיבת האבטחה של EMC, ואילו חברת ג'וניפר נטוורקס, המתמחה בפיתוח רשתות, הכריזו בכנס אבטחת המידע השנתי של RSA. שיתוף הפעולה המורחב מתוכנן לשפר את יכולתם של ארגונים הנמנים על לקוחות החברות למנוע איומי סייבר על הרשתות שלהם ולאפשר גישה בטוחה יותר ליישומים ממכשירים ניידים.

 
ארט קוביילו, יו"ר RSA וסגן נשיא ב- EMC אמר בכנס כי "שתיים מהבקשות הנפוצות ביותר שאנו מקבלים מלקוחות הן שיפור בשיתוף המידע, ויכולת לספק אבטחה הדוקה יותר למכשירים ניידים. השותפות הטכנולוגית המורחבת תאפשר ל-RSA וג'וניפר להתייחס לשתי הדרישות האלו, ולהכשיר את הקרקע לשיתוף פעולה מוגבר במגוון רחב של אתגרי אבטחה מתקדמים".


במסגרת השותפות, החברות מתכוונות לחלוק ולשתף ביניהן את המידע המודיעיני הנאסף על ידי פלטפורמות אבטחת המידע RSA® Live ו-Junos® Spotlight Secure.  פלטפורמת RSA® Live מתמקדת ברשתות זדוניות, לדוגמא אתרי שליטה ובקרה החשודים ביצירת איומים מתקדמים, ומערכת Junos® Spotlight Secure לוכדת ומציגה בזמן אמת "טביעות אצבעות" דיגיטליות של הציוד בו משתמש התוקף. שיתוף המקורות וטכניקות הפעולה צפוי לספק ללקוחות מבט חסר תקדים על התקפות המכוונות לפגוע ברשתות שלהם, כמו גם יכולת לחסום או להאט אותן באופן מהיר ויעיל יותר.  בנוסף, שיתוף המידע יאפשר ל-RSA  להרחיב את יכולות הניתוח של מערכת RSA Security Analytics, ולספק תובנות מעמיקות יותר על איומים המופנים כלפי לקוחות.

RSA וג'וניפר יפעלו על בסיס הסכם קודם משנת 2012, בכדי לאפשר לשירותי אבטחה למכשירים ניידים המשלבים תהליכי אימות ואבטחה מרחוק, להרחיב את מודל האבטחה ולשפר את חוויית המשתמש באמצעות מתן גישה למשאבי הארגון והענן כאחד.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית