שיתוף פעולה בין סאנדיסק לנוידיה

"מיליוני האפליקציות המורדות כיום בעולם מדי יום לסמארטפונים וטאבלטים הם חלק בלתי נפרד מסגנון החיים הדיגיטלי שדורש יותר עוצמת מחשוב, תגובות מהירות יותר ואמינות חסרת פשרות", אומר דן ענבר, סגן נשיא בכיר, מנהל חטיבת ה- OEM ומנכ"ל סאנדיסק ישראל
דן ענבר (יח"צ)

סאנדיסק, המובילה העולמית בתחום פתרונות אחסון בטכנולוגיית הפלאש, הודיעה עם פתיחתו של כנס המובייל הגדול בברצלונה שנפתח השבוע, על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית המעבדים NVIDIA, במסגרתו יתמוך כונן הפלאש, ה-iNAND Extreme, של סאנדיסק, בטאבלטים רבי העוצמה, מהדור הבא, המבוססים על מעבד ה-Tegra 4 של NVIDIA, מעבד המובייל המהיר ביותר כיום בשוק.

"מיליוני האפליקציות המורדות כיום בעולם מדי יום לסמארטפונים וטאבלטים הם חלק בלתי נפרד מסגנון החיים הדיגיטלי שדורש יותר עוצמת מחשוב, תגובות מהירות יותר ואמינות חסרת פשרות", אומר דן ענבר, סגן נשיא בכיר, מנהל חטיבת ה- OEM ומנכ"ל סאנדיסק ישראל. "השילוב של פתרון האחסון שלנו עם מעבד ה- Tegra 4 הוא שילוב מנצח. סאנדיסק ידועה בקשר החזק שיש לה עם יצרני הסמארטפונים והטאבלטים הגדולים בעולם, עם ספקי השבבים ומפתחי מערכות ההפעלה, כמו גם מגוון גופי הסטנדרטיזציה, והשילוב הנוכחי הוא עוד דוגמה חיה להובלה של הטכנולוגיה שלנו בזירה הגלובלית".

כונן ה- iNAND Extreme המובנה, שמפגין את טכנולוגיית ה- 19 ננומטר של סאנדיסק, מצוייד בבקר מתקדם, מאפשר להעלות עמודי אינטרנט, לצלם ולהריץ אפליקציות מהר יותר ולאחסן מידע באמינות רבה יותר. מהווה כיום את האופציה המועדפת לאחסון משובץ במגוון סמארטפונים וטאבלטים. "הכונן המגיע בקיבולות של 8GB ועד 32GB, ושילובו עם ה-ה-Tegra 4 יאפשר תכנון מוצרי רבי עוצמה, דקים וניידים במיוחד שיתרמו לחויית המשתמש", אומר ענבר.

כונני הפלאש המשובצים מסדרת ה- iNAND Extreme, המיועדים למערכות ניידות המריצות מערכות הפעלה מתקדמות ויישומים זוללי משאבים, משולבים כבר כיום במוצריהן של שותפות נוספות של סאנדיסק, בינהן אינטל, קואלקום וטקסס אינסטרומנטס, כשהם תומכים בחוויית הלקוח, על ידי תגבור ביצועי העיבוד של מכשירים הניידים ומספקים אחסון דיגיטלי אמין ואיכותי.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית