זה סמארטפון או טאבלט?

חברת אסוס הציגה את הדור הבא של ה- PadFoneTM, את ה- FonepadTM 7" ואת טכנולוגיית ה- AOCC, מערך שירותי מחשוב הענן הפתוח של ASUS
ASUS Chairman Jonney Shih introducing the Fonepad at MWC2013

חברת  ASUS, קונצרן המחשבים העולמי ומובילה בעידן הדיגיטאלי, חשפה אתמול (ב', 25.2), במסיבת עיתונאים שהתקיימה במסגרת תערוכת MWC 2013 בברצלונה, שורת חידושים מעניינים. ביניהם הציגה החברה את הדור הבא של סדרת ה- PadFoneTM, ה- PadFoneTM Infinity: מוצר מהפכני המשלב בין סמארטפון וטאבלט, את ה- FonepadTM 7": טאבלט בגודל "7 המאפשר הנאה גם מביצוע שיחות קוליות, וה- ASUS Open Cloud Computing , מערך שירותי מחשוב הענן הפתוח של ASUS.

"ב- ASUS חולמים על רעיון הענן הפתוח כבר מספר שנים ומאמינים כי יישומו יכול לספק למשתמשים את הטוב ביותר". עוד הוסיף שיי בהמשך כי "ה- FonepadTM הוא מוצר אידיאלי עבור צריכת תוכן, שימוש ברשתות חברתיות וביצוע פעולות מקוונות יחד עם שיחות קוליות במוצר אחד" וכי "ה-PadFoneTM Infinity מייצג באופן מושלם את פילוסופית העיצוב של החברה ומהווה את האבולוציה הטבעית והחדשה ביותר של סדרת ה- PadFoneTM", אמר ג'וני שיי, נשיא חברת ASUS העולמית.

ASUS PadFoneTM Infinity: ביצועים חזקים בעיצוב אלגנטי

בעיצוב אלומיניום דקיק, עם מעבד מרובע ליבות חזק וחדש Quealcomm® Snapdragon™ 600 1.7GHz ומערכת ההפעלה 4.2  Android, מבטיח ה- PadFoneTM Infinity הנאה מביצועים ללא פשרות ומניידות מרבית. ה- PadFoneTM Infinity הוא טלפון חכם, בעל מסך מגע FHD 1920x1080 בגודל 5", המצויד במצלמת Sony  13MP עם עדשת חמשת האלמנטים f/2.0, לתמונות חדות ואיכותיות במיוחד ומצילום וידאו באיכות Full HD 1080p. עם חיבורו לתחת העגינה, הופך המכשיר לטאבלט בגודל 10.1", מאפשר הנאה מסנכרון מלא בין השניים וחוסך את הצורך המייגע בסנכרון יזום בין ההגדרות והנתונים בטלפון ובטאבלט. ה- PadFoneTM Infinity מגיע עם זיכרון בנפח 64GB, ומאפשר עד 19 שעות שימוש רצופות, או 40 שעות שימוש רצופות, בחיבור לתחנת העגינה.

ASUS FonepadTM: כל היתרונות של טאבלט ושל סמאטרפון במכשיר אחד

מחשב לוח אידיאלי לאלו שמעריכים את כל התכונות הקוליות של סמארטפון ואת כל היתרונות שבצריכת תוכן באמצעות טאבלט, אך מעוניינים לשאת עמם רק מכשיר אחד. ה-  Fonepad™ הוא מחשב לוח מעוצב, בעל מסך HD 1280x800 בגודל "7, המצויד בטכנולוגיית IPS, להנאה מצריכת תוכן דיגיטלי בכל תנאי התאורה בפנים או בחוץ, ובטכנולוגיית ה- ASUS SonicMaster, להנאה מחווית סאונד ומולטימדיה איכותית במיוחד. הודות לטכנולוגיית 3G משמש ה- Fonepad™ גם לשיחות קוליות, הודות למיקרופון מובנה המבטל רעשים ולטכנולוגית Bluetooth, המאפשרת גם לבחור שימוש באוזנייה. הודות למימדים הזעירים שלו, משקל 340 גר' בלבד ועובי 10.4 מ"מ בלבד, מספק המכשיר ניידות ברמה גבוהה מאוד מבלי להתפשר על ביצועים חזקים, הודות למעבד  החדש Intel® Atom™, המספק איזון בין ביצועים ובין חיסכון באנרגיה. כל דגמי ה- Fonepad™ כוללים מצלמת  1.2 MP קדמית וחלק מהדגמים יכללו בנוסף גם מצלמת MP 3 אחורית, בעלת פוקוס אוטומטי. ה- Fonepad™ יהיה זמין לרכישה בגרסת GB8 או 16GB, עם אפשרות להרחבה באמצעות חריץ SD לעד 32GB.

ASUS Open Cloud Computing AOCC: הופכים את הענן לפשוט ואישי יותר

מחשוב הענן הפתוח של ASUS ((AOCC משלב מגוון שירותים מספקים שונים בפלטפורמה של שירות וירטואלי מאוחד, מותאם למגוון מערכות ההפעלה הקיימות ומאפשר שיפור ניכר באופן שבו אנשים משתפים ומאחסנים מדיה. ה- AOCC מאפשר כמובן עבודה נוחה ופשוטה עם התקנים מרובים ומציע גם שירותי עזרה מקוונת לפתרון מגוון רחב של בעיות טכניות. ה- AOCC מציע כיום ארבעה סוגי שירותים שונים: AOCloud, שירותי אחסון קבצים בענן, AOLink, שירות התומך בשירות האחסון ומאפשר גישה נוחה וחלקה לקבצים המאוחסנים בענן, AOStream, יומן אישי לתמונות וקטעי וידאו, ו- AOHelp, שירות תמיכה ופתרון תקלות מחשוב נפוצות.

מועדי הגעה של המוצרים לישראל ומחירם בארץ: טרם נמסרו.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית