הגנה משופרת על סחר אלקטרוני

סימנטק הודיעה על השקת אלגוריתמי אבטחה חדשים המשפרים את אבטחת אתרי האינטרנט ומספקים את הדור הבא של הגנה על הקניות ברשת
(shutterstock.com)

עם גידול צפוי בקמעונאות מקוונת להיקף של טריליון דולר ב- 2016, חברת סימנטק מאפשרת את העתיד של מסחר אלקטרוני (eCommerce) עם פתרונות אבטחת אתרי אינטרנט (WSS) ואלגוריתמי SSL חדשים מתקדמים, עבור ביצועים משופרים. פתרונות WSS מספקים פתרונות מקיפים להגנה על טרנזקציות נתונים מקוונות, דרך נקודות מגע משולבות רבות, עבור תוצאות עסקיות משופרות וחווית משתמש טובה יותר.

"עסקים מקוונים משפצים את פלטפורמות eCommerce שלהם עבור גמישות ריבוי ערוצים גדולה יותר המתרחבת למובייל, יישומי Web ושירותי ענן", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "פתרונות WSS פותרים את מורכבויות ה-IT בהקשר של הגנת נתונים וניהול הרשאות SSL, כך שחברות יכולות להשיג שעורי מכירה מוגברים והכנסות גבוהות יותר, תוך הגנה על לקוחותיהן ועל מוניטין המותג שלהן".

גמישות אלגוריתם מרחיבה את פלטפורמת הגנת ה- Web ויכולותיה

מזה יותר מ- 20 שנים, אישורים SSL של סימנטק היוו את הבסיס של האינטרנט. אלגוריתם RSA אבטח נתונים מקוונים ויצר את היררכיית האמון PKI. עם הפיצוץ במידע מקוון והגידול בכמות טרנזקציות נתונים ומפגשיהן ברחבי נקודות קצה רבות, ניצבים עסקים מקוונים, כולל ספקי אירוח אתרי אינטרנט ושירותי, בפני אתגרי IT מוגברים. סימנטק עונה למורכבויות הגדלות על ידי הצגת אלגוריתמי אבטחה חדשים עבור גמישות גדולה יותר, יעילות מחשוב מוגברת, וחוויות משתמש טובות יותר.

· חדש: Ellyptic Curve Cryptology ECC – הצפנה שפותחה כדי לענות באופן פרואקטיבי לדרישות הצפנה 2048 ביט אשר אומצה ע"י הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) בארה"ב. ECC תשולב בפתרונות SSL עתידיים של סימנטק.

· חדש: Digital Signature Algorithm DSA – אלגוריתם שפותח על ידי הממשל הפדרלי בארה"ב כחלופה ל- RSA, כדי לספק אותם אבטחה וביצועים תוך שיפור יכולת ארגונים לציית לסטנדרטים ממשלתיים ללקוחות יש האופציה להשתמש ב- DSA או RSA באישורים של סימנטק, או אפילו בשתיהן, להגנה על אתרי אינטרנט שלהם ותקשורת רשת פנימית.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית