גרינפלאם משדרגת גרסה

חברת EMC הודיעה על שדרוג מערכת מחשוב הנתונים גרינפלאם (Greenplum) לגרסה חדשה שתאפשר תכנון מחודש, גמיש ויעיל יותר של מערכות האנליטיקה המשמשות לניתוח סטטיסטי, מודלי חיזוי ולמידת מכונה

EMC, מובילה עולמית בתחום תשתיות המידע, הודיעה על שדרוג מערכת מחשוב הנתונים גרינפלאםGreenplum) ), הראשונה מסוגה לניהול וניתוח ביג דאטה. הגרסה החדשה כוללת תכנון מחודש, גמיש ויעיל יותר של מערכות האנליטיקה המשמשות לניתוח סטטיסטי, מודלי חיזוי ולמידת מכונה.

בשנים האחרונות, הצטברות עצומה של כמויות מידע הובילה לשינויים מרחיקי לכת בטכנולוגיות אנליטיות שהביאו עמן גישה חדשה להפקת תועלת מנתונים. בכדי לתת מענה לסדר עדיפויות חדש זה, מספקת פלטפורמת גרינפלאם החדשה יכולות ניתוח של נתונים מובנים ובלתי-מובנים בפלטפורמה אחת. בנוסף, הורחבו במידה ניכרת הגמישות והיכולות האנליטיות של המערכת אשר מוצעת כיום בעלות נמוכה יחסית למוצרים מתחרים.

"ארגונים המעוניינים להשקיע בפלטפורמת ביג דאטה חייבים לשקול את כל היכולות הנדרשות מהפתרון המקיף שאנו מציעים, בהן עיבוד מהיר של מידע, תמיכה בנתונים מובנים ובלתי-מובנים, סקלביליות ועלות נוחה, כמו גם ממשקים המיועדים למדעני נתונים ולמומחי בינה עסקית. שיפורי הגרסה החדשה נועדו לאפשר ללקוחות גידול וגיוון מיטביים", אומר קובי ליף, מנהל אזורי בחטיבת גרינפלאם, EMC.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית