במוקד פורום השיווק: תעשיית ה-HLS
ישראל דיפנס ערך את פורום השיווק המיוחד שלו. במהלך ההרצאות נסקרו מגמות מובילות בתעשייה הביטחונית, יחסי ישראל-נאט"ו, והיחסים עם מדינות בריה"מ לשעבר
הגנה לישראל
| 19/05/2011
כמאה אנשי שיווק מובילים מן המגזר הביטחוני השתתפו ביום שני האחרון במפגש מיוחד של פורום השיווק הביטחוני של ישראל דיפנס.
הרצאת הפתיחה במפגש הייתה של ליאור קוניצקי, סמנכ"ל מכון הייצוא. קוניצקי סקר את פעילות מכון היצוא לקידום ענפי היצוא השונים ובכלל זה תעשיית ה-HLS. לדבריו, שוק ה -HLS העולמי צפוי לצמוח למכירות של 300 מיליארד דולר בשנה, בתוך מספר שנים.
הרצאות מרתקות נוספות היו של אל"מ (מיל') חני כספי, לשעבר נספחת צה"ל בהולנד ואחראית על הנספחים הזרים המשרתים בישראל. כספי הציגה סקירה מרתקת על נאט"ו, ועל כיווני ההצטיידות של הברית, שיכולים להוות הזדמנות מבחינת תעשיות ביטחוניות ישראליות.
יעקב (יאשה) קדמי דיבר במפגש על מדינות ברית המועצות לשעבר, ואילו איש הפרסום דובי שיפרין הציג מגמות חדשות בתחום.
ישראל דיפנס ערך את פורום השיווק המיוחד שלו. במהלך ההרצאות נסקרו מגמות מובילות בתעשייה הביטחונית, יחסי ישראל-נאט"ו, והיחסים עם מדינות בריה"מ לשעבר
הגנה לישראל
| 19/05/2011
כמאה אנשי שיווק מובילים מן המגזר הביטחוני השתתפו ביום שני האחרון במפגש מיוחד של פורום השיווק הביטחוני של ישראל דיפנס.
הרצאת הפתיחה במפגש הייתה של ליאור קוניצקי, סמנכ"ל מכון הייצוא. קוניצקי סקר את פעילות מכון היצוא לקידום ענפי היצוא השונים ובכלל זה תעשיית ה-HLS. לדבריו, שוק ה -HLS העולמי צפוי לצמוח למכירות של 300 מיליארד דולר בשנה, בתוך מספר שנים.
הרצאות מרתקות נוספות היו של אל"מ (מיל') חני כספי, לשעבר נספחת צה"ל בהולנד ואחראית על הנספחים הזרים המשרתים בישראל. כספי הציגה סקירה מרתקת על נאט"ו, ועל כיווני ההצטיידות של הברית, שיכולים להוות הזדמנות מבחינת תעשיות ביטחוניות ישראליות.
יעקב (יאשה) קדמי דיבר במפגש על מדינות ברית המועצות לשעבר, ואילו איש הפרסום דובי שיפרין הציג מגמות חדשות בתחום.