חברת NetApp חושפת את מערך ה Flash החדש שלה

"טכנולוגיית ה Flash משנה את הכל מפני שהיא מחוללת מהפכה של ממש במהירות הפעילות העסקית", אמר Manish Goel, סגן נשיא בכיר לתפעול מוצרים בחברת NetApp

חברתNetApp  ממשיכה לחזק את מיצובה כמובילה בתעשייה, באמצעות השקתמערך Flash המלא שלה - EF540, שתוכנן עבור יישומים ארגוניים עכשוויים, המבוססים על ביצועי על. בנוסף מציגה NetApp את הארכיטקטורה של משפחת מוצרי FlashRay™‎, הכוללים תכונות עשירות להתרחבות אופקית.

מערך ה- Flash - ‏EF540 ומשפחת FlashRay החדשה מספקים את היצע מוצרי ה- Flash החזק והמקיף ביותר בתעשייה וכן קו מוצרים שלם, הכולל את פתרונות Flash Cache‏,‏ Flash Pool‏‏ ו- Flash Accel. באמצעותם הם מציעים גמישות ומבחר ומעניקים את ערך ה- Flash הטוב ביותר. עד היום, פרסה NetApp מעל 35 פטה-בייט של Flash בשוק.

"טכנולוגיית ה Flash משנה את הכל מפני שהיא מחוללת מהפכה של ממש במהירות הפעילות העסקית", אמר Manish Goel, סגן נשיא בכיר לתפעול מוצרים בחברת NetApp. "עם זאת, הצורך של ארגונים ביכולת הרחבה, יעילות ואמינות ברמה עולמית נותר בעינו. הגישה של NetAppלטכנולגוגיית Flash מבטלת את אילוץ הפשרה כשיקול ומאפשרת להציע ללקוחות את הטוב ביותר מכל העולמות."

פתרון EF540, המבוסס על מערכת ההפעלה המוכחת SANtricity™‎, הוא מערך ה- Flash הראשון בתעשייה המשלב ביצועי על עם זמינות גבוהה, אמינות, יכולת ניהול ותמיכה עולמית ברמה ארגונית. פתרון EF540 תוכנן עבור יישומים מבוססי ביצועים והוא מספק מעל300,000 IOPS וגישה לנתונים במהירות נמוכה מאלפית השנייה בארכיטקטורה בעלת זמינות גבוהה ועמידות בפני תקלות. הוא יכול לבטל את הצורך בהקצאות יתר בתשתית האחסון ומוביל לירידה משמעותית בעלויות על-ידי צמצום צריכת השטח, החשמל והקירור. יישומי מסדי נתונים חיוניים לפעילות העסקית יכולים להאיץ את מהירות פעולתם בעד 500% לעומת סביבות אחסון רגילות, ולספק זמני תגובה מידיים ואמינות ברמה ארגונית.

עם השקתה של משפחת מוצרי FlashRay, מחזקת ‏NetApp את מנהיגותה בשוק מוצרי האחסון וניהול הנתונים ומפתחת ארכיטקטורת אחסון חדשה מבוססת תכלית עם תמיכה מלאה ב- Flash. הארכיטקטורה של מוצרי FlashRay™‎ מבוססת על מגוון עשיר של יכולות התרחבות אופקית ויעילות כדי להפיק את מרב היתרונות של מערכי Flash‏. קו המוצרים החדש יספק ביצועים עקביים עם השהיה נמוכה, זמינות גבוהה והגנה משולבת על הנתונים, בשילוב עם תכונות יעילות אחסון ארגוניות כגון תוכנות מובנות למניעת כפילויות ודחיסה.

בנוסף, הכריזה NetApp גם על ההשקה של שלוש פלטפורמות חדשות, כחלק ממשפחת מערכות האחסון מסדרה FAS6200. הפלטפורמותFAS6220, ‏FAS6250 ו- FAS6290 משפרות את הביצועים והערך של קו המוצרים המתקדם עבור עומסי העבודה התובעניים ביותר.

"ארגונים זקוקים לפתרונות אחסון וניהול נתונים בעלי כושר ההרחבה הדרוש לתמיכה בהתייעלות מידית ובצמיחה עתידית", אמר Brendon Howe, סמנכ"ל שיווק מוצרים ופתרונות בחברת NetApp.

"פלטפורמות האחסון מסדרה FAS של NetApp ומוצרי ה- Flash המשולבים שלה תוכננו עבור סביבות SAN ו- NAS. פלטפורמות אלו חיוניות, כדי לספק זריזות וגמישה בקנה מידה גדול, תפעול ללא הפרעות וניהול קל ופשוט. המערכות הללו ניחנות בביצועים ובכושר ההרחבה ,הדרושים לסביבות וירטואליות ולסביבות ענן, כדי לאפשר למנהלי IT לקבל את ההחלטות הנכונות בנושא התשתית, בין אם היא מקומית או שוכנת בענן."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית