הגנה בקטנה

חברת רבטק פיתחה כבל גלאי פאסיבי להגנה היקפית ואבטחת אתרים שהיקפם לא עולה על 600 מטר. הכבל כולל הגנה מפני מכרסמים וניתן להתקנה גם באתרים מרוחקים ובתנאים קשים

הגנה בקטנה

חברת רבטק שמתמחה במערכות אבטחה אלקטרוניות ומייצרת פתרונות להגנה היקפית, פיתחה כבל גלאי פאסיבי המיועד למתחמים קטנים. הכבל שנקרא אירונקלאד מהווה פתרון להגנה היקפית ואבטחת אתרים שהיקפם לא עולה על 600 מטר.

מדובר בגלאי קל להתקנה ובעל אמינות גבוהה, הוא מיועד להתקנה על גדרות מסוגים שונים, גגות וקירות. כבל הגלאי עטוף בסריג מתכת להגנה מפני מכרסמים, ומכיוון שהגלאי אינו דורש כיול, תחזוקה או הגנה מיוחדת הוא מתאים גם להתקנה באתרים מרוחקים וכן באתרים עם תנאים קשים.

ערכת האירונקלאד כוללת כבל גלאי באורך של עד 600 מטר שמחולק לשתי גזרות, בקר שטח, ספק מתח וחומרי התקנה. בקר השטח מתחבר לכל פנל אזעקה סטנדרטי וכך האירונקלאד הופך להיות חלק אינטגראלי מהמערכת המותקנת באתר.

רבטק פיתחה גם גדר הגנה תת מימית אלקטרונית "מרינט" שמספקת הגנה נגד צוללנים, מטעני נפץ צפים ועוד, במתקנים שיושבים על קו חוף ובמתקנים שעובדים על בסיס מים מקוררים שבהם ישנם מפתחי מים מאוד גדולים שמחוברים לנהר או ים הגדר שכבר מותקנת במזרח אירופה בתחנות כוח גרעיניות שעובדות על מים מקוררים, צפויה להיות מותקנת גם בנמלים במזרח אסיה.