new HTC One

המכשיר יהיה זמין בישראל בעוד כחודש ימים אצל המפעילות הסלולריות ואצל Touch Group, היבואנית הבלעדית של HTC בישראל

new HTC One

מכשיר ה-HTC One (יח"צ)

חברת HTC, היצרנית הבינלאומית המובילה של ציוד לתקשורת ניידת, הודיעה היום על סמארטפון חדש שיהווה את ספינת הדגל של החברה: new HTC One. הסמארטפון כולל חידושים הממציאים למעשה מחדש את חווית המשתמש ומציבות סטנדרט חדש לטלפונים חכמים. החידושים כוללים גוף אלגנטי בנוי מיחידת אלומיניום אחת , טכנולוגיות HTC BlinkFeed™, HTC Zoe™ ו-HTC BoomSound™.

"אנשים אוהבים היום לקבל זרם בלתי-פוסק של עדכונים, חדשות ומידע. הסמארטפון הוא הדרך העיקרית להישאר בקשר עם אנשים אחרים ולהתעדכן במידע שחשוב לנו, אבל התכנון הנוכחי של סמארטפונים לא מצליח להדביק את הקצב ואינו תואם את האופן שבו אנשים משתמשים בסמארטפון שלהם בפועל," אמר פיטר צ'ו (Chou), מנכ"ל HTC Corporation. "דרושה גישה חדשה ומסעירה לתכנון סמארטפונים. new HTC One מייצג חשיבה מחודשת שמשנה לחלוטין את הסמאטרפון כדי להתאים אותו למציאות החדשה".

HTC BlinkFeed: עדכונים חיים על מסך הבית

במרכז חווית המשתמש של new HTC One נמצאת טכנולוגיית HTC BlinkFeed. זוהי חוויה חדשה ונועזת שמציגה על מסך הבית עדכונים חיים ורלוונטיים למשתמש כגון עדכונים מרשתות חברתיות, עדכונים מעולם הבידור והפנאי, חדשות ותמונות עם גרפיקה איכותית כדי שהמשתמשים לא יצטרכו יותר לעבור לאפליקציה אחרת כדי לדעת מה קורה. HTC BlinkFeed אוסף את התכנים החמים ביותר מרוב ספקי התוכן הרלוונטיים והמעניינים, ומאפשר למשתמש לצפות בהם במהירות, במקום אחד, וללא צורך לדלג בין יישומים ואתרי אינטרנט מרובים.

כדי לאפשר את התצוגה הדינאמית הזו בסביבת הסמארטפון, HTC תספק תוכן מקומי וגלובלי מיותר מ-1,400 מקורות מדיה עם יותר מ-10,000 מאמרים מדי יום שמפרסמות חברות המדיה החדשניות ביותר, כגון החברות במשפחת AOL, ESPN, MTV, Vice Media, CoolHunting, רויטרס ורבים אחרים.

HTC UltraPixel Camera עם HTC Zoe

המצלמה בסמארטפון החדש, מדגם HTC UltaPixel Camera, מגדירה מחדש את הדרך שבה אנשים מצלמים את הרגעים החשובים להם ביותר, ואת האופן בו הם צופים ומשתפים. HTC Zoe הוא פונקציה שבה המכשיר מצלם סדרה של תמונות ברזולוציה גבוהה במשך שלוש שניות וכן סרטון קצר. רצפי התמונות (zoes) והסרטון מוצגים בדרך ייחודית שהופכת את גלריית התמונות מאוסף תמונות סטטיות לגלריה של תנועה שמציגה בצורה חיה יותר את הרגעים שאנו רוצים לזכור. האפליקציה גם יוצרת אוטומטית מרצפי התמונות סרטון של הרגעים העיקריים באירוע המשולבים בגלריה כשתמונות והסרטונים מוצגים לצלילי מוזיקה עם מעברים ואפקטים מקצועיים. ניתן לערוך בקלות סרטונים אלו ולהעלות אותם לרשתות חברתיות, לשלוח בדוא"ל או לשתף בשירותים נוספים.

כדי לאפשר את החוויה החדשנית הזו פיתחה HTC מצלמה מותאמת הכוללת את עדשות f/2.0 הטובות ביותר בקטגוריה וחיישן מהפכני עם טכנולוגיית UltraPixels האוספת 300 אחוז יותר אור בהשוואה לחיישנים של מצלמות רגילות בסמארטפונים. גישה חדשה זו מאפשרת ביצועים מדהימים בתאורה חלשה ומגוון שיפורים נוספים בצילום תמונות וסרטונים. בנוסף, קל מאד לצלם תמונות או סרטוני דיוקן עצמי הודות לעדשה קדמית בעלת זווית רחבה ביותר התומכת בצילום סרטוני וידאו ברזולוציה 1080p. ייצוב תמונה אופטי רב-צירי במצלמה האחורית מסייע להפיק סרטונים יציבים יותר הן בצילום נייח והן בתנועה. מצלמת HTC UnltraPixel מוסיפה מאפיינים ואפקטים רבים אחרים כגון פנורמה 360 מעלות, מספר חשיפות באותה תמונה (time sequencing) ויכולת להסיר אובייקטים.

HTC BoomSound

ה-new HTC One מספק את חווית השמע הטובה ביותר מבין כל הטלפונים הניידים הנמכרים כיום. HTC BoomSound מציע לראשונה בטלפון רמקולים סטריאופונים קדמיים עם מגבר ייעודי ותצוגת HD מלאה ומדהימה שגורמת לאנשים לשקוע במוזיקה, בווידאו, במשחקים ובסרטוני YouTube™ שהם אוהבים. שילוב Beats Audio™ זמין בכל סוגי חוויות המשתמש כדי לספק צליל עשיר ואותנטי בהקשבה למוזיקה אהובה, צפייה בסרטוניYouTube או בעת משחק.

הקלטת HDR משתמשת במיקרופון ועיבוד שמע כפולים ומתקדמים כדי לקלוט צליל נקי ועשיר שמתאים לסרטונים ברזולוציה גבוהה. שיחות טלפון נשמעות מעולה ב-HTC One הודות להוספת טכנולוגייתHTC Sense Voice™, המאיצה את עוצמת השמע ואיכותו בסביבות רועשות כך שהדיבור בשיחות ברור.

HTC Sense TV

HTC Sense TV הופך את new HTC One ללוח משדרים אינטראקטיבי וכן לשלט רחוק לרוב הטלוויזיות, הממירים והמקלטים. בעזרת שימוש בעוצמת המחשוב בענן, Sense TV מאפשר לראות בקלות ובצורה אינטואיטיבית מה משודר ולמצוא תוכניות אהובות.

עיצוב מטאלי ביחידה אחת

גוף המכשיר עשוי מיחידת אלומיניום אחת, עם מסך 1080p איכותי בגודל 4.7 אינץ'. מערכת ההפעלה של new HTC One היא הגרסה האחרונה של אנדרואיד ג'לי בין, והמכשיר מצויד בטכנולוגיית רשת LTE לגלישה מהירה והתוצאה היא שילוב של עיצוב מעולה עם איכות הנדסית פורצת דרך.

המכשיר המעוצב מגיע בצבעים כסף ושחור, וגוף האלומיניום יושב בנוחות ביד המשתמש. כמו כן, אנטנת המכשיר מבוססת על טכנולוגיה ייחודית של HTC המאפשרת למשתמשים להשיג קליטה ברורה מאד. המסך דוחה שריטות ומפחית סנוור, וגם מציע רזולוציה מדהימה של 468ppi וצבעים עשירים וטבעיים.

זמינות

ה-new HTC One יהיה זמין ברחבי העולם מ-185 מפעילים סלולריים ומשווקים קמעוניים גדולים ביותר מ-80 מדינות ואזורים החל בחודש מרס.

You might be interested also

The Iron Dome System. Credit: Rafael’s Spokesperson’s Office

Rafael Ends 2023 With Record NIS 14 Billion in Sales

The company also saw a net profit of NIS 588 million and a record in new orders, amounting to NIS 30 billion. It has been working intensively during the ongoing Swords of Iron War