הזעזועים באירונאוטיקס ממשיכים

פרסום ראשון: משה כספי, ממייסדי אירונאוטיקס, הודיע הבוקר על פרישתו מהחברה

הזעזועים באירונאוטיקס ממשיכים

משה כספי, אחד מהבעלים של חברת אירונאוטיקס ומי שהקים יחד עם אבי לאומי את החברה בשנת 1998, עוזב את אירונאוטיקס, כך נודע ל"ישראל דיפנס".

כספי, מהנדס אלקטרוניקה במקצועו ומי ששימש כמדען הראשי בחברה, החזיק כ-10 אחוזים ממניות אירונאוטיקס. הוא נפגש הבוקר עם ראשי צוותים בחברה והודיע להם על החלטתו.

כזכור, אירונאוטיקס עברה לאחרונה טלטלה לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים ולא עמדה בהתניות פיננסיות במסגרת הסכם ההשקעה. עם זאת, לפני כשבועיים בעלי המניות בחברה והבנקים הגיעו להסדר על מתווה ההשקעה, במסגרתו הוחלט כי קרנות הון סיכון KCPS, בראשות קרן וויולה, שהשקיעו בעבר באירונאוטיקס יגדילו בצורה דרמטית את אחזקתן ויהפכו לבעלי המניות העיקריים בחברה עם 76 אחוזים מהמניות. הגדלת השליטה באה על חשבון בעלי המניות האחרים, ובראשם האחים שקד ואבי לאומי. החברה קיבלה בעקבות ההסדר הזרמת מזומנים גדולה המאפשרת את המשך הפעילות.

בשבועות האחרונים התמקדו בחברה בפעילות על פרויקט המל"טים שאותם צריכה החברה לספק לצבא פינלנד. כזכור מדובר על אספקה כמה עשרות מל"טים טקטיים לצבא היבשה הפיני בעסקה שעל פי ההערכות שונות נעמדת על שווי שבין 20 ל-30 מיליון דולרים.

You might be interested also