סיכום 2012 עם עליה בהכנסות

גילת רשתות לוויין מדווחת היום על תוצאות הרבעון הרביעי ותוצאות שנתיות לשנה שעברה וביניהן גם עליה של כ-10 מיליון דולר בהכנסות לעומת 2011

גילת רשתות לוויין מדווחת היום על תוצאות הרבעון הרביעי ותוצאות שנתיות ל-2012. בין היתר, החברה מדווחת על הכנסות שהסתכמו ב-348.4 מיליון דולר השנה בהשוואה ל-339.2 מיליון דולר לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2011.

הכנסותיה של גילת, שמתמחה במוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, ברבעון הרביעי של 2012 צמחו ל-97.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-93.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2011. החברה מדווחת גם על עליה של 9% בהכנסות של הרבעון הרביעי לעומת הרבעון השלישי של 2012.

מנכ"ל גילת ארז ענתבי אמר כי "אנו מרוצים מאד מסך התוצאות לרבעון הרביעי ולשנת 2012, כמו גם מהתחזיות שלנו להמשך". ענתבי התייחס גם להפסד תפעולי מסויים שנבע בעיקר ממחיקת מוניטין ונכסים בלתי מוחשיים אחרים בסכום של 31.9 מיליון דולר המיוחסים לפעילותה של חברת הבת ווייבסטרים.

"אנו מאמינים, כי החברה תמשיך לצמוח בעתיד כפי שצמחה בשלושת הרבעונים האחרונים, הן ברמת ההכנסות והן ברמת הרווחיות. למרות זאת, המשך הלחצים ואי הבהירות הנמשכת סביב הוצאות עתידיות בתקציבי משרד ההגנה האמריקאי בארה"ב, כמו גם אלמנטים נוספים, גרמו לנו להאריך את מסגרת הזמן הצפויה ולמתן את התחזיות שלנו לגבי קצב הצמיחה של ווייבסטרים. לכן, בהתאם להנחיית התקן החשבונאי האמריקאי ASC 350, אנו רושמים ברבעון זה מחיקת מוניטין ונכסים בלתי מוחשיים אחרים המיוחסים לווייבסטרים" אמר ענתבי.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית