שת"פ בין אימפרבה ופייראיי

שילוב המוצרים ישפר את ההגנה על יישומים קריטיים, נתונים וקניין אינטלקטואלי, בפני התקפות סייבר מתקדמות ובפני פגיעות אבטחה מתוך הארגון
יהוונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף באינוקום המייצגת את פייראיי בישראל (יח"צ)

חברת FireEye (פייראיי), המובילה בתחום עצירת מתקפות הסייבר הממוקדות (APT), והמיוצגת בישראל על ידי חברת InnoCom מקבוצת אמן, הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת אימפרבה (Imperva) הישראלית, אשר נסחרת בבורסת ניו יורק (IMPV) ומציעה קטגוריה חדשה של פתרונות אבטחת מידע עבור מידע עסקי חשוב במרכזי נתונים (data centers). פייראיי ואימפרבה הודיעו שהן שילבו את מוצריהן בהצלחה, בכדי לשפר את יכולתם של ארגונים לזהות ולבלום נוזקות (malware) ופגיעות אבטחת מידע מתוך ארגונים.

"בימים אלה אנחנו חווים גל חדש של התקפות סייבר מסוכנות על ארגונים ישראלים, התקפות מהסוג שמוצרי פייראיי מסוגלים להתמודד איתן. השילוב עם אימפרבה רק מעצים את יכולתנו לתת מענה הולם להתקפות כאלה", אומר יהוונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף באינוקום המייצגת את פייראיי בישראל.

התקפות סייבר מתקדמות עוקפות כיום את הגנות האבטחה המסורתיות באמצעות שימוש בנוזקות (malware) בכדי לפגוע באנשים בתוך הארגון, ואז לגשת למידע רגיש ולשחררו באופן בלתי מורשה. חברת ורייזון דיווחה כי 69% מהנתונים שחוו פגיעת אבטחת מידע כללו נוזקה, וכי ארגונים רבים נותרים לחלוטין בלתי מוגנים. חברת המחקר גרטנר ציינה בדוח תחת הכותרת 'מיטב הפרקטיקות לצמצום איומי אבטחת מידע מתקדמים' כי :“קיימת הסכמה רחבה שהתקפות מתקדמות עוקפות את בקרות האבטחה המסורתיות, המבוססות על חתימה, ושההתקפות נותרות בתוך המערכות לזמן ארוך בלי שהן יזוהו. כבר נפגעתם - אתם רק לא יודעים את זה".

פייראיי מספקת מנוע וירטואלי ייחודי המגן על עובדים מפני פגעי אבטחה חיצוניים וכן חוסם תעבורת תקשורת הכוללת נוזקה. אימפרבה מטפלת בפעילות חשודה מצד אנשים בתוך הארגון, ובכלל זה מאבחנת פעילות זו, מבקרת אותה ומתעדת אותה. החברה מאפשרת לכללי מדיניות אבטחת המידע להגביל באופן אוטומטי את הגישה ליישומים רגישים וכן לנתונים היוצאים מתוך אנשים מוגדרים בתוך הארגון. שילוב המוצרים של שתי החברות יאפשר לצוותי אבטחת מידע לזהות באופן אוטומטי נוזקות בצירי התקפה הכוללים אתרי אינטרנט, בהודעות דואר אלקטרוני ובקבצים משותפים, וכן לפרוס בקרות גישה המונעות מאנשים בארגון לגשת למידע וליישומים עסקיים בעלי רגישות.

פייראיי השלימה לא מכבר גיוס של 50 מיליון דולר נוספים בהון סיכון ממשקיעים חדשים וקיימים. בין המשקיעים: סקוויה קפיטל, נורווסט ונצ'ר פרטנרס, גולדמן זקס, ג'וניפר נטוורקס, סיליקון ואלי בנק ואחרים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית