טאואר-ג'אז תציג בכנס ה-World Semiconductor Summit השנתי ביפן

במסגרת המצגת יסקור מנכ"ל טאואר-ג'אז, ראסל אלוונגר, את המגמות המובילות בתעשיית הסמיקונדקטור, תוך התמקדות בדרישות הטכנולוגיות הרלוונטיות לשוק האנלוגי

טאואר-ג'אז תציג בכנס ה-World Semiconductor Summit השנתי ביפן

ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז (יח"צ)

טאואר-ג'אז (TSEM) הודיעה היום כי מנכ"ל החברה, מר ראסל אלוואנגר, יציג במסגרת כנס ה-World Semiconductor Summit השנתי ביפן, המאורגן על ידי חברת Nikkei Electronics, ויערך בטוקיו ב-6 לפברואר, 2013. במסגרת הכנס, יציג אלוואנגר מצגת שתתמקד במגמות המרכזיות בתעשיית השבבים והמענה להן באמצעות טכנולוגיות אנלוג ייחודיות. זו תהיה הפעם הראשונה בה יציג אלוואנגר בכנס זה ביפן, והוא יהיה חלק מקבוצת מנהלים בכירים מהחברות המובילות במדינה ובעולם בכלל המשתתפות בכנס.

במסגרת המצגת יסקור אלוונאגר את המגמות המובילות בתעשיית הסמיקונדקטור, תוך התמקדות בדרישות הטכנולוגיות הרלוונטיות לשוק האנלוג והתמחותה של טאואר-ג'אז במתן פתרונות מתקדמים לאלו. הצגתו תתמקד באסטרטגיות העסקיות והטכנולוגיות שמובילות את טאואר-ג'אז לצמיחה ובפילוסופיית ה-"חתירה למצוינות" של החברה . אלוואנגר יציג את היוזמות של החברה, שמטרתן לבסס ולהרחיב את נוכחותה החזקה של טאואר-ג'אז ביפן, תוך הדגשת חשיבותו של מתקן היצור ביפן.

"בשנים האחרונות הגדילה טאואר-ג'אז בעקביות את נוכחותה ופעילותה ביפן וכעת, בפתחה של שנת 2013, נמצאת החברה במצב מצוין בו תוכל להשפיע על השוק היפני בזכות יכולותיה ופעילויותיה באזור," אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז. "אני שמח לשאת דברים בכנס ה- 2013 World Semiconductor Summit בטוקיו. אנו רואים בשוק היפני מוקד פעילות חשוב לחברתנו ואנו צופים כי מתקן הייצור של החברה בנישיוואקי יפן, בו כבר הכשרנו מספר טכנולוגיות מתקדמות של החברה, יהפוך למתקן הייצור ב-200 מ"מ הגדול בעולם ד. בכך אנו מציגים לשוק היפני את היכולת הטכנולוגית המובילה שלנו ואת ההיצע המתקדם שלנו בתחום התכנון תוך השגת אחיזה גדולה בשוק המקומי. אנו נמשיך לפעול ליצירת שותפויות עסקיות נוספות באזור זה."

You might be interested also

The Iron Dome System. Credit: Rafael’s Spokesperson’s Office

Rafael Ends 2023 With Record NIS 14 Billion in Sales

The company also saw a net profit of NIS 588 million and a record in new orders, amounting to NIS 30 billion. It has been working intensively during the ongoing Swords of Iron War