פתרונות ה- Service Assured Access של רד תקשורת זכו בתו התקן החדש Carrier Ethernet 2.0

"קבלת האישור היוקרתי היא הוכחה נוספת למיקומה של רד בצמרת העולמית של התעשייה, כספקית של מגוון פתרונות SAA עבור ספקי השירות השונים", אומר אמיר קארו, סמנכ"ל לפיתוח עסקי ושיווק ברד תקשורת מחשבים

פתרונות ה- Service Assured Access של רד תקשורת זכו בתו התקן החדש Carrier Ethernet 2.0

אמיר קארו, סמנכ"ל לפיתוח עסקי ושיווק ברד תקשורת מחשבים (יח"צ)

חברת רד תקשורת מחשבים, יצרנית גלובלית של ציוד למגוון יישומי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה, התקבלה למועדון המצומצם והיוקרתי של יצרני מערכות Carrier Ethernet שקיבלו את תו התקן CE 2.0 מטעם ארגון ה-Metro Ethernet Forum.

מוצרי רד עברו לשם כך שורה של בדיקות קפדניות במעבדה עצמאית. בין המוצרים שזכו בתו התקן: ETX-5300A – פלטפורמת אגרגציה לשירותי Carrier Ethernet, המאפשרת תקשורת Ethernet ו- TDM ממשתמש הקצה ועד לרשת הליבה; ETX-205A – המסייע למפעילי רשתות התמסורת בניהול תעבורת נתונים עבור מפעילי סלולר שונים, תוך התאמת איכות ביצועי הרשת לשירותים השונים המועברים עליה; ו- ETX-203AX – יחידת NTU Ethernet Carrier המאפשרת גישה לרשתות Ethernet על גבי סיבים אופטיים, PDH/SDH DSL, או רדיו אלחוטי. שלושת המוצרים זכו בשנה החולפת בציונים לשבח ובפרסים שונים בתחומם.

המערכות שזכו בתו התקן הן חלק ממגוון פתרונות ה- SAA - Service Assured Access של רד, המאפשרים לספקי השירות ולמפעילי הסלולר להעניק ללקוחותיהם שירותים אמינים, תוך שהם עצמם נהנים מהפחתה ניכרת בהוצאות התפעול (TCO) והגברת כושר התחרות שלהם.

"קבלת האישור היוקרתי היא הוכחה נוספת למיקומה של רד בצמרת העולמית של התעשייה, כספקית של מגוון פתרונות SAA עבור ספקי השירות השונים", אומר אמיר קארו, סמנכ"ל לפיתוח עסקי ושיווק ברד תקשורת מחשבים. "רד גאה למלא תפקיד כה מרכזי בהתפתחות טכנולוגיית ה- Carrier Ethernet ובקביעת הסטנדרטים שלה".