פתרון תקשורת בין מכונות

הפתרון המאובטח של טלפוניקה דיגיטל מאפשר לנטר את התעבורה בקווי התקשורת, נפחה וצריכתה, לפקח על הקווים ולראות כיצד בדיוק מחוברות המערכות השונות

פתרון תקשורת בין מכונות

גיל כהן, מנכ"ל Jajah ישראל (יח"צ)

טלפוניקה דיגיטל, חשפה את ה-Smart M2M, פלטפורמה מבוססת אינטרנט, לבקרה וניהול של תקשורת בין מכונה למכונה - M2M. כיום, כשיותר ויותר מכונות, ממכוניות ועד מערכות אלקטרוניקה צרכניות מחוברות בינהן באמצעות כרטיסי סים, ניהול התקשורת מקבל מקום חשוב. היישומים למכשירי הקצה עם יכולות תקשורת הן רבות, ממוני חשמל, גז ומים שיוחלפו במונים חכמים וישדרו נתונים בזמן אמת לספקים, דרך מערכות בכלי רכב שיספקו ניווט, מידע ובידור עם התקן תקשורת ועד תחומי הבריאות, תעשייה, אנרגיה, ביטחון, רכב, קמעונאות ומערכות מידע.

הפתרון המאובטח של טלפוניקה, מאפשר, לדוגמה, לנטר את התעבורה בקווי התקשורת, נפחה וצריכתה, לפקח על הקווים ולראות כיצד בדיוק מחוברות המערכות השונות. כחלק מהפתרון הוא אף מציע פונקציות של זיהוי תרמיות, כולל היכולת להגביל את התקשורת בין רשימה נתונה של מערכות ומכשירי קצה.

"הפיתוח שלנו הוא פלטפורמה קלה וגמישה שנותנת ללקוחות את האפשרות לקבל ראייה שלמה ומדוייקת של תהליכים עסקיים", אומר גיל כהן, מנכ"ל Jajah ישראל, מרכז הפיתוח של טלפוניקה דיגיטל בישראל. "היישומים המסחריים הראשונים כבר נמצאים כיום בשימוש בברזיל ובספרד, ובקרוב מאוד נראה כאלה גם בצ'ילה, ארגנטינה וצ'כיה, ואחר כך בעוד מקומות בעולם".