ספרינט פותחת מעבדה בארץ

ספקית הסלולר האמריקאית ספרינט פרסמה אמש הודעה על שיתוף פעולה בינה לבין ארגון המובייל והמדיה הישראלי (IMA) וספקית ציוד התקשורת אלקטל-לוסנט. במסגרתו תפתח החברה מעבדה לטכנולוגיית LTE

ספרינט פותחת מעבדה בארץ

במסגרת שיתוף הפעולה, תוקם בקרוב בתל-אביב מעבדת תקשורת שתאפשר לחברות ישראליות הפועלות בתחום ה-LTE, לבחון את פיתוחיהם מול הרשת של ספרינט.

אלקטל-לוסנט תומכת בפעילות המעבדה המשותפת לספרינט ו-IMA באמצעות הצבת ציוד תקשורת מטעמה במתחם המעבדה. שיתוף הפעולה המתמשך בין ספרינט לאלקטל-לוסנט, בא לידי ביטוי גם בשותפות במעבדה עם ה-IMA, ומאפשר לשני הצדדים להציע לחברות הישראליות לפתח שירותים לרשת LTE ולבדוק אותם בתהליך מואץ על הרשת של ספרינט. ציוד אלקטל-לוסנט המותקן במעבדה מותאם לשימוש ברשת של ספקית הסלולר האמריקאית, ומאפשר לדמות את פיתוח ובדיקת השירות כאילו היה מוצב במתחם ספרינט בארה"ב.

בנוסף, אלקטל-לוסנט פותחת בפני החברות הישראליות את האפשרות להשתלב בתוכנית ngConnect. תכנית זו נוסדה וממומנת בידי אלקטל-לוסנט, וחברות בה יותר מ-190 חברות מרחבי העולם. התכנית מאפשרת לספקי תשתיות, מכשירים, יישומים ותוכן לשתף פעולה בפיתוח מוצרים או שירותים, וליצור את הדורות הבאים של שירותי התקשורת, תוך חשיפה לשותפי ולקוחות אלקטל לוסנט.

החברים בתוכנית משולבים באירועים משותפים ומקיימים פגישות במהלך השנה, במטרה להציג פיתוחים משותפים לצורך הוכחת היתכנות טכנולוגית ועסקית. באם פרוייקטים אלו מגיעים לידי מימוש, השותפים לפרוייקט יכולים להפוך אותם למוצרים מסחריים, ושיתוף הפעולה המוקדם במסגרת תוכנית ngConnect מאפשר לחברות השותפות לקצר משמעותית את תהליכי הפיתוח, התאמת המוצר לצרכי לקוחות פוטנציאלים, ומציאת מודלים עסקיים מתאימים. תוכנית זו מהווה הזדמנות פז לחברות ישראליות המבקשות לאתר שותפים לפיתוח ושיווק מוצריהם, והקשרים הנוצרים במסגרת התוכנית אף מתגשמים לכדי הסכמים מסחריים בין חבריה.

להודעה המלאה באתר ספרינט