חברת HP הציגה שורה חדשה של שירותי אבטחת מידע לארגונים

פתרון ניהול פרצות האבטחה של החברה מסייע ללקוחות להגדיר אסטרטגית אבטחת מידע ולהפחית סיכונים ונזק מתקריות אבטחת מידע בארגון
(shutterstock.com)

חברת HP הציגה שורה חדשה של שירותי אבטחת מידע המסייעים לארגונים להגיב, לטפל ולהפחית את הנזק הנגרם כתוצאה מהתקפות אבטחת מידע כאשר הן מתבצעות. התקפות מסוג זה משבשות את פעילות הארגונים ומסוגלות להמיט נזק משמעותי על החברה והמוניטין שלה. ההיבטים הכלכליים של התקפות מסוג זה הינן מרחיקות לכת ולרוב חושפות את החברות לתביעות.

הפתרון החדש, HP Security Breach Management Solution, משלב את יכולות שירותי החברה בתחום, עם פתרון ה- Enterprise Security Monitoring אשר מספק ללקוחות גישה כוללת המגנה על נכסי הארגון. המודיעין העסקי שמתקבל כתוצאה משימוש בפתרון זה מסייע לארגון לזהות את הפרצה במהירות, להגיב אליה ולצמצם עד כמה שניתן את השפעתה השלילית, עד לעצירתה המוחלטת.

"כיום כמעט בלתי אפשרי לארגונים למנוע כליל פרצות אבטחת מידע, אך ניתן לשלוט באופן בו הם מגיבים לאיום זה", אמר אנדריי קוואלק (Andrzej Kawalec), CTO שירותי אבטחת מידע לארגונים גדולים בחברת HP. "השילוב בין המוצרים והתוכנות של HP הקיים בפתרון החדש מספק ללקוחות כלים ומשאבים לניטור, ניהול ותגובה לפרצות אבטחת המידע, כדי לצמצם נזקים ולהתכונן להתקפה הבאה".

פתרון ניהול פרצות אבטחת המידע כולל שירות ניתוח מידע חדש, HP Forensic Readiness Service, אשר מסייע לארגונים להתגונן בפני התקפות, בעזרת הידע המצטבר של מומחי HP. השירות מסייע לארגונים בקביעת מדיניות ותהליכי ניתוח מידע, באופן המאפשר לימוד של התקפות וקביעת כללים ארגוניים למניעת התקפות נשנות.

פתרון ניהול פרצות האבטחה של HP מאפשר ללקוחות להתייעץ בכל שעות היממה עם מומחי אבטחת המידע של HP ולקבל מענה מיידי לפרצות אבטחת מידע; לפתח סט של כלים וכללים להתמודדות עם סיכוני אבטחת מידע; לעמוד בתנאי הרגולוציה בכל הנוגע לבדיקות של הרשויות לאחר פריצה חיצונית למאגרי המידע של החברה; לאסוף, לתעד ולסנן מקרי אבטחת מידע רלוונטיים על מנת לאפשר לצוותי ה-IT לזהות איומים ולהתגונן בפניהם וכן להתמודד עם ההשלכות של אובדן מידע בעקבות חדירה למערכות הארגוניות על ידי תכנון ויישום תהליכים מוסדרים לגיבוי ושחזור מידע.

"אנחנו רואים שיותר ויותר ארגונים מבינים את החשיבות ביישום ובאכיפה של אסטרטגיית ניהול סיכונים מקיפה לתשתיות הארגוניות שלהם וזאת על מנת להגן על הנכסים ולשמור על המוניטין", אמר אייל דאלי, מנהל המכירות האזורי של קבוצת ה- HP Enterprise Security Products, "הרחבת סל המוצרים והשירותים של HP ESP מוכיחה את העובדה שאבטחת מידע נמצאת בסולם העדיפיות של HP תוך שימת דגש על על גישה חדשנית שמקיפה את עולם ניהול הסיכונים ואספקת הגנה אפקטיבית לארגונים המבקשים להתפתח ולספק שירותים מבלי להתפשר על רמת האבטחה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית