וידאו חי מהסלולרי לפייסבוק

חברת LiveLens השיקה אפליקציה חדשה וייחודית, המאפשרת לראשונה שידור חי של צילום וידאו בסלולרי ישירות לדף הפייסבוק ותפעול מלא של חשבון המשתמש

וידאו חי מהסלולרי לפייסבוק

האפליקציה של חברת LiveLens (צילום מסך)

חברת LiveLens הישראלית פיתחה אפליקציה חדשנית וייחודית המאפשרת בעזרת לחיצה אחת פשוטה על כפתור, לצלם וידאו במצלמה הסלולרית ולשדר זאת בשידור חי לחברים של המצלם בפייסבוק. האפליקציה האינטראקטיבית מאפשרת לצופים להגיב או לעשות לו לייק, תוך כדי צפייה. המצלם מקבל את החיוויים בזמן אמת.

LiveLens מאפשרת גם לבחור חברים ספציפיים שהם בלבד יוכלו לצפות בסרטון. השינוי הדרמטי ש Live Lens מביאה הוא הקלות והרגשת הנוחות של שמצלם לצלם ולעלות וידאו לפייסבוק. בנוסף, חוויית פייסבוק מלאה בסלולרי, הכוללת בין היתר: צפייה בתגובות ובלייקים בשידור חי תוך כדי צילום ובקבלת הזמנה בסלולרי של חברי המצלם בפייסבוק בעת השידור.

"למעשה, מדובר בפריצת דרך בחיבור בין במכשיר הסלולרי לרשתות החברתיות. Live Lens מספקת ממשק פשוט וחוויתי בתוך המעגל החברתי הקיים של המצלם והצופה ומחברת ביניהם בזמן השידור. בנוסף, השילוב המנצח של היכולות הסלולריות, הסטרימינג והפונקציות המלאות של הפייסבוק בסלולר, משדרגים את החוויה הקיימת בעשרות מונים. אנו עדים למהפכה של ממש בעולם הסלולר", מקס בלובנד, מנכ"ל LiveLens.

להורדת האפליקציה כנסו ל-   http://www.livelens.com/

You might be interested also

The Iron Dome System. Credit: Rafael’s Spokesperson’s Office

Rafael Ends 2023 With Record NIS 14 Billion in Sales

The company also saw a net profit of NIS 588 million and a record in new orders, amounting to NIS 30 billion. It has been working intensively during the ongoing Swords of Iron War