השירותים הישראלים בזמן טיסה

חברת הבת של גילת רשתות לוויין זכתה בחוזה לאספקת מערכת מקלט-משדר למטוסי נוסעים

חברת גילת רשתות לוויין הודיעה כי חברת הבת ווייבסטרים (Wavestream) זכתה בחוזה בלעדי לאספקת מערכות מקלט-משדר בתדר Ka, לענקית הטכנולוגיה האניוול (Honeywell). מערכות אלה ישולבו באנטנות המותקנות על מטוסי נוסעים ויאפשרו תקשורת בזמן טיסה לרשת Global Xpress של חברת אינמרסאט (Inmarsat). ייצור הדרגתי של המערכות צפוי להתחיל ב – 2014.

האניוול ואינמרסאט חתמו על הסכם באפריל 2012 לאספקת שירותי תקשורת בזמן טיסה ללקוחות עסקיים, מסחריים וללקוחות מתחום התעופה מרחבי העולם. האניוול מפתחת ומפיצה את פתרונות החומרה המקשרים בין המשתמשים לרשת Global Xpress (GX) Aviation של אינמרסאט, מערכת תקשורת בפס רחב בתדר Ka.

"השילוב של ניסיון מהשטח וטכנולוגיה חדשנית, היה גורם מכריע בבחירתנו במקלטים-משדרים בתדרי Ka של ווייבסטרים, ושילובם במערכת אנטנות Global Xpress שלנו", אמר כריס וובסטר, מנהל בכיר תחום קבלני משנה בהאניוול. "אנו מצפים לשיתוף פעולה הדוק עם ווייבסטרים ביישום והטמעת המקלטים-משדרים שלהם בפתרונות החומרה המוטסים שלנו בפרויקט זה".

"ווייבסטרים הינה ספק מוביל בשוק התעופה, וממוצבת היטב למתן מענה לצרכי שוק התקשורת בזמן טיסה אשר צומח במהירות", אמר פרנסיס אורצ'יו, מנכ"ל ווייבסטרים. "אנו שמחים לעבוד עם האניוול ולסייע לחברות תעופה לשפר את חוויית הנוסע, כמו גם להפיק הכנסות נוספות מרשת Global Xpress Aviation.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית