יוסי אסא מונה למנכ"ל תבונה-מילניום מקבוצת SQLink

יוסי אסא מנכ"ל תבונה מילניום (יח"צ)

חברת SQLink הודיעה הבוקר על מינויו של יוסי אסא למנכ"ל תבונה-מילניום, העוסקת בפיתוח, הקמה ויישום של מערכות אינטרנט, מובייל, פורטלים, רשתות חברתיות ופרויקטים עתירי מידע ותוכן.
 
תמיר גורן, מנכ"ל SQLink: "תבונה-מילניום, אשר הצטרפה לקבוצת SQLink במהלך 2012, ממשיכה לזכות בפרויקטים החדשניים והגדולים במשק, בתחומים של ניהול ידע ומידע, פורטלים ארגוניים, אתרי אינטרנט, סלולר ורשתות חברתיות. היה לי חשוב למצוא את האיש המתאים אשר יוכל לנווט ולהוביל חברה כמו  תבונה-מילניום אשר עוסקת בפרויקטים בעלי רמת מורכבות גבוהה. ליוסי יש הן את הכישורים הנדרשים והן את הניסיון הרלוונטי". 

יוסי אסא, מנכ"ל תבונה-מילניום, מקבוצת SQLink: "אני גאה להצטרף לצוות המנצח של תבונה-מילניום. הערכתי את החברה מאד בעבר כמתחרה ראויה והיום אני שמח לקבל את הניהול שלה ולהוביל אותה לאתגרים חדשים. בשוק של היום, מקצוענות, חדשנות ועבודה משותפת עם הלקוח הם מרכיבים חיוניים בהצלחה של חברה, אולם הם חייבים להיות מלווים בניהול קפדני, זיהוי הזדמנויות עסקיות, תעדוף ופיתוח עסקי אינסופי. כל המרכיבים הללו יחד הם אלה שיהפכו חברה מצויינת לחברה המובילה בשוק".

בתפקידו האחרון שימש אסא כמנכ"ל משותף בחברת Netwise וקודם לכן  שימש כמשנה למנכ"ל (COO)  בחברה, והיה שותף להובלת מהלכים אסטרטגיים משמעותיים. בהשכלתו, אסא בוגר הנדסת מערכות מידע מהטכניון ובוגר קורס תכנות של ממר"מ.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית