ביקור בכירים בארץ של חברת Transcend

"קבוצת ח.י. מייצגת ומשווקת את מוצרי Transcend מזה למעלה מ-10 שנים ושיתוף הפעולה שלנו מאוד מוצלח", אמר ג'נסון פאן מנהל מחלקת המכירות של החברה במזרח התיכון

ביקור בכירים בארץ של חברת Transcend

בכירי חברת Transcend בביקור בארץ (צילום: יח"צ)

קבוצת ח.י, מהקבוצות המובילות בארץ ליבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת אירחה השבוע את נציגיה הבכירים של חברת Transcend, מובילה עולמית בתחום האחסון ומוצרי מולטימדיה המספקת מגוון פתרונות בתחום מודולים, זיכרונות וכלל מוצרי ה- Flash וכן מייצרת מוצרים רבים לשוק התעשייתי הצבאי.

"קבוצת ח.י. שמחה לארח את בכירי עולם הטכנולוגיה. אנו מאמינים כי ישנה חשיבות גדולה לחיזוק הקשר האישי עם לקוחות הקבוצה ולהפגישם עם בכירי והתעשייה בישראל במטרה לחזק ולהגדיל את היקפי הפעילות המשותפת של החברות ולמצוא פתרונות ייעודיים המותאמים לתעשייה הישראלית", אמר מנכ"ל קבוצת ח.י, אלי לביא.

המבקרים, מנהל מחלקת המכירות של החברה במזרח התיכון, ג'נסון פאן ומנהל מכירות במחלקת מכירות, נורטון לין, הגיעו לישראל במטרה להדק את הקשרים עם בכירי תעשיית הרכיבים האלקטרוניים. במהלך הביקור הם נפגשו עם בכירי התעשייה ועם כמה מלקוחותיה של קבוצת ח.י. וכן ערכו סיור במספר חנויות ריטייל של הקבוצה.

"קבוצת ח.י. מייצגת ומשווקת את מוצרי Transcend מזה למעלה מ-10 שנים ושיתוף הפעולה שלנו מאוד מוצלח. אנחנו חולקים גישה וחזון משותף ויחד, מספקים לתעשייה הישראלית את כל מגוון הרכיבים הנדרשים לתעשיית הזיכרונות והמחשבים", הוסיף פאן.

[בתמונה מימין לשמאל: מנהל מחלקת המכירות של החברה במזרח התיכון, ג'נסון פאן, איתי לבקוביץ, מנהל מכירות חטיבת IT בקבוצת ח.י., ומנהל מכירות במחלקת מכירות, נורטון לין, יריב גריידר- מנהל מח' רכיבים לתעשייה בקבוצת ח.י.]

You might be interested also