גילת תרשת את פרו

גילת תספק רשת לוויינית לבנק הלאומי של פרו אשר תכלול מערכת המיועדת לשמש כאתר להתאוששות מאסון ותיפרס על פני מעל ל-300 אזורים כפריים במדינה
מאצ'ו פיצ'ו בפרו

חברת הבת של גילת רשתות לוויין בפרו נבחרה על ידי הבנק הלאומי של פרו, Banco de la Nación, לספק מערכת תקשורת לוויינית ל-320 אזורים כפריים ברחבי המדינה. הרשת הלוויינית כוללת גם מערכת המיועדת לשמש כאתר להתאוששות מאסון אשר ימוקם בעיר צ'יקלאיו. היקף החוזה הוא 9.6 מיליון דולר לשלוש שנים.

במסגרת הפרויקט תספק גילת מערכות תקשורת רחבת פס לסניפי הבנק השונים, בין היתר גם באמצעות הטרמינל הלוויני WebEnhance, שמתבסס על טכנולוגיה חדשנית ומאפשר חוויית משתמש משופרת וגלישה מהירה יותר ברשת.

גילת תספק תקשורת לוויינית לאזורים נידחים ותקשר סניפים מרוחקים של הבנק ליישומים ארגוניים. הפתרונות אף יאפשרו לבנק להציע שירותי בנקאות מקוונים או אלחוטיים, אשר יתרמו לשיפור נגישותם של לקוחותיו לשירותי כספומט ובנקאות מקוונת.

במסגרת החוזה, תקים כאמור גילת גם אתר התאוששות מאסון בעיר הצפונית צ'יקלאיו, אשר יאפשר גיבוי באמצעות התשתית הלוויינית למרכז הנתונים של הבנק הממוקם בבירה לימה. הגיבוי יאפשר תקשורת לוויינית מלאה בפס רחב, תוך המשך תפעול שוטף של המשימות החיוניות בבנק גם במקרי חירום של נפילת רשת התקשורת הקווית.

"תקשורת לוויינית חיונית עבור בנקים המבקשים לשפר את נגישותם של לקוחותיהם לשירותים פיננסיים. אנו שמחים להמשיך לעבוד עם Banco de la Nación ולסייע לבנק לקדם משימה לאומית חשובה זו", אמר דני פרידמן, מנכ"ל גילת קולומביה ופרו.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית