ON Semiconductor בחרה בטכנולוגיית ה- Power Management של טאואר-ג'אז

השבבים הניתנים לתכנות יספקו טווח מתח רחב, ערוצים מרובים, ויאפשרו פלט רציף וגמיש עם עומסי קיבולת גבוהים
(shutterstock.com)

טאואר-ג'אז (TSEM) הודיעה היום כי נבחרה על ידי חברת ON Semiconductor לייצר עבורה שבבים מתקדמים, הניתנים לתכנות ובעלי ממירי מתח גבוה, המיועדים לשוק הצגים באיכות גבוהה. שבבים ייחודיים אלו מסוגלים לנהל עומסים גדולים בטווחי מתח שונים וכן לספק רצף כוח הניתן לתכנות אשר מאפשר להשתמש בו ליישומים מגוונים.

על מנת ליצור מובילות שוק בתחום, משתפות החברות פעולה תוך שימוש בפלטפורמת ה-Power Management החדישה (TS35) של טאואר-ג'אז.. ההתקן ישמש ליישומי תצוגה שונים, כגון מסכי LCD בגדלים שונים וכן לוחות AMOLED. על פי סקר NPD DisplaySearch, שוק הטלוויזיות העולמי ב-2012 נאמד בכ-245 מיליון יחידות, כאשר פלח שוק גדול מתמקד בטלוויזיות המיועדות לשימוש מסחרי, מסכים גדולים וטלוויזיות מסוג LED-backlit LCD, שהינו שוק הצפוי לגדול עוד ב-2013.

שיתוף הפעולה בין טאואר-ג'אז ל-ON מאפשר את יצירתו של מוצר מתקדם בעלות אפקטיבית, תוך שימוש במאפיינים ייחודיים בפלטפורמת ה-TS35PM. בתהליך הפיתוח הנוכחי, הדגימה טאואר-ג'אז את יכולות התכנון הייחודיות והמתקדמות שלה, אשר איפשרו לצוות לתכנן במהירות ולדמות את המוצר, תוך השלמת ביצועי היעד ועלות המטרה בהצלחה.

"השותפות ארוכת-הטווח בין החברות הולידה כבר מגוון מוצרים מצליחים לשווקים שונים. מערכת היחסים הייחודית משלבת את מובילותה של ON Semiconductor בשוק והבנתה את צרכיו ביחד עם הידע המעמיק והמתקדם שלנו בפלטפורמת ה-Power Management," אמר אורי גלצור, סמנכ"ל ומנהל מרכז התכנון העולמי של טאואר-ג'אז. "הודות ליכולות התכנון והייצור של טאואר-ג'אז, אשר האיצו את זמן הפיתוח, אנו מסוגלים להגיע לייצור המוני בפרק זמן מהיר יותר. יתרונות אלו מעודדים את לקוחותינו להתמקד בפיתוח המערכות שלהם בידיעה שאנו מספקים להם את שירותי התכנון וחוסכים מהם את עקומת הלמידה."

"הטכנולוגיה המתקדמת של טאואר-ג'אז איפשרה לנו להגדיר ולתכנן מוצרים חדשים במטרה להגדיל את נתח השוק באמצעות לקוחות קיימים וחדשים. פלטפורמת ה-Power Management  של טאואר-ג'אז הינה הבחירה הטבעית עבור שוק הצגים המתקדמים, מכיוון שהיא משלבת ייצור בעלות המיטבית תוך מתן מענה לדרישות לקוחותינו," אמר סימון קיטון, מנכ"ל יחידת ICD ב- ON Semiconductor. "טאואר-ג'אז מספקת לנו הן שירותי תכנון והן יכולות ייצור המוני והכל בכתובת אחת."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית