איגוד הרובאים האמריקני מציג: משחק יריות "לא אלים"

בניסיון ללמד את תעשיית הגיימינג לקח, פיתח איגוד חובבי הנשק בארה"ב אפליקציית אייפון חינמית שאמורה להציג באופן חיובי את ספורט הרובאות
Practice Range צילום: יח"צ

איגוד הרובאים האמריקני, קבוצת לחץ פוליטית הדואגת לסכל כל ניסיון למתן את החופש הניתן בארה"ב לקנייה ואחזקה של כלי נשק, מיהרה להאשים את משחקי הוידאו בטבח שהתרחש בבית הספר בקונטיקט לפני כחודש. דובריה הסבירו כי משחקים אלימים כדוגמת סדרת GTA ו-Mortal Kombat פוגעים בילדים (שכלל אינם אמורים לשחק בהם - נ.ד), ופיזור נרחב יותר של כלי נשק בבתי הספר יוכל דווקא להציל חיים - מפני שהמורים יוכלו להגן על עצמם.

כעת מנסים באיגוד ללמד את תעשיית הגיימינג לקח נוסף עם משחק לדוגמא, אפליקציית אייפון חינמית שאמורה להוות מודל למשחקי יריות שאינם אלימים. שמה של האפליקציה Practice Range ("מטווח אימונים"), ושמה כן היא: אימון ירי במגוון כלי נשק, ללא מטרות חיות ובלי אף טיפה של דם.

בין ירי לירי מופיעים על המסך טיפים מועילים הנוגעים לחוקי הפיקוח השונים על אחזקת כלי נשק בארה"ב ופעילויותיו השונות של איגוד הרובאים. האם מדובר בצביעות (האיגוד מבקר באופן חריף את משחקי הווידאו - ואז מפתח אחד בעצמו לצרכי קידום פוליטי), או בניסיון לגיטימי להשפיע על תעשיית הטיימינג? אתם מוזמנים להביע דעתכם בתגובות.

להורדת משחק האייפון (חינם)

הכתבה פורסמה לראשונה באתר גיימר של אתר נענע10

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית