רד תקשורת משקיעה בחינוך

ההשקעה בפנימיית עין כרמית היא במסגרת שרשרת הפעילויות שיוזמת החברה לקידום החינוך לטכנולוגיה ולמדעים בישראל

רד תקשורת משקיעה בחינוך

(משמאל לימין): זהר זיסאפל,איתן מורן - מנכ"ל האגודה לקידום החינוך,יניב ויצמן - מנהל פנימיית עין כרמית

חברת רד תקשורת סוגרת את 2012 באמצעות חניכת פרוייקט נוסף במסגרת שרשרת הפעילויות שיוזמת החברה לקידום החינוך לטכנולוגיה ולמדעים בישראל.

רד יוזמת במהלך כל שנה כ- 12 פרויקטים בעלי אופי דומה לטובת שיפור תנאיהם של תלמידים ובני נוער בפנימיות ובבתי ילדים ברחבי הארץ ועידוד חשיפתם לעולם המחשבים והאינטרנט.

ההשקעה בפנימיית עין כרמית, בה מתחנכים כ-110 בני נוער, מוערכת בכ-250 אלף שקל. כחלק מתפיסת העולם, היו עובדי רד בקשר הדוק עם הפנימיה במהלך בניית מרכז המחשבים והם יישארו בקשר עם החניכים גם בהמשך. 
עין כרמית הוא פנימיה חינוכית, בבעלות האגודה לקידום החינוך. בפנימייה מתחנכים כ-110 בני נוער. בביה"ס יש מגמות שונות, מדעיות, עיוניות וטכנולוגיות. 100% מהילדים ניגשים לבגרויות - כ- 80% מסיימים עם בגרות מלאה, כשקיימת תוכנית של עזרה ותמיכה לימודית לכל ילד וקידום פרטני במקצועות הלימוד. 100 אחוז מהבוגרים מתגייסים לצה"ל, רבים מהם ליחידות קרביות.

זהר זיסאפל, ממייסדי ובעלי רד-בינת, שחנך את האתר החדש, אמר לתלמידים כי אם מישהו מהם ירצה ללכת ללמוד אחרי הצבא, מחשבים, או הנדסת אלקטרוניקה דווקא, הרי שהוא מתחייב בשם רד להעניק להם מלגת לימוד לכל התקופה.

[קרדיט צלם: בוב אליעז]

You might be interested also