שולטים בטלוויזיה עם הידיים

חברת פויינטגראב בע"מ (PointGrab) , חלוצה בתחום ממשק השליטה מרחוק באמצעות מחוות ידיים, הכריזה היום על גרסה חדשה ומתקדמת של תוכנת זיהוי מחוות הידיים שלה, שתשולב בדגמי טלוויזיה מתקדמים של סמסונג ברחבי העולם. הפתרון של פויינטגראב כבר שולב במספר דגמי טלוויזיה נבחרים של סמסונג מאז תחילת 2012.

שולטים בטלוויזיה עם הידיים

הפתרון של פויינטגראב מאפשר למשתמשים לשלוט מרחוק במכשירים דיגיטליים באמצעות מחוות ידיים (יח"צ)

הפתרון של פויינטגראב מאפשר למשתמשים לשלוט מרחוק במכשירים דיגיטליים באמצעות מחוות ידיים ובכך מספק להם חוויה ייחודית ומרתקת הודות לממשק משתמש טבעי (NUI). הפיתוח של החברה, אשר מוגן בפטנט, מאפשר רמה גבוהה של אינטראקציית אדם-מכונה, שחורגת בהרבה מזיהוי תנועה פשוט. היישום מתבסס על מצלמות דו-מימד רגילות, כמו אלו שמשולבות במחשבים ניידים, בטלוויזיות חכמות ומכשירים דיגיטליים נוספים, כך שלפתרון השפעה מזערית בלבד על משאבי המערכת וצריכת החשמל. טכנולוגיית החברה מאפשרת לעקוב בצורה מדויקת ואמינה אחר ידי המשתמש וכן לזהות את שתי הידיים בנפרד בתוך אותה תמונה.

פויינטגראב מובילה את תחום חווית המשתמש מבוססת מחוות ידיים, והטכנולוגיה שלה כבר משולבת ביותר מחמישה מיליו מכשירים דיגיטליים בעולם, עם נתח שוק של 90 אחוזים. בנוסף למחוות ידיים שנועדו בעיקר לשלוט בממשק הטלוויזיה כמו "החלפה", "הצבעה" ו"בחירה", הגרסה החדשה כוללת עוד מחוות חדשות ומתקדמות, המאפשרות חווית משתמש עשירה יותר כמו הדמיית ממשק מגע מקצהו של החדר על ידי שימוש בשתי ידיים להגדלה /הקטנה וסיבוב, להשתמש באגודל כדי לסמן "לייק" בפייסבוק ועוד הרבה יותר. העובדה המרשימה היא שהמערכת מזהה את מחוות הידיים ממרחק של יותר מ-5 מ', וזאת באור יום וגם בתאורה חלשה.

"אנו מאד גאים לשתף פעולה עם חברות ענק בינלאומיות, דוגמת סמסונג, ולספק למשתמשים דרך חדשה לשלוט בטלוויזיה שלהם," אמר חיים פרסקי, מנכ"ל פויינטגראב. "החברה תמשיך לספק את הטכנולוגיה הטובה ביותר כתמיכה בחזון של סמסונג. אנו מאמינים שבקרה באמצעות מחוות ידיים תיתן למשתמשים ערך מוסף באינטראקציה עם הטלוויזיה, תאפשר להם לשלוט במכשיר בצורה אינטואיטיבית, ישירה ואנושית יותר, ולהפוך את התקשורת עם המכונה לפשוטה כמו אינטראקציה בין שני בני אדם."