סוני מובייל מציגה את Xperia Z

"עם ה- Xperia Z אנו מביאים מעל חמישים שנות חדשנות בטלוויזיה, מוזיקה, צילום ומשחקים ליצירת חווית 'סופר-סמארטפון' יוצאת דופן," אומר Kuni Suzuki, נשיא ומנכ"ל סוני מובייל
Xperia Z Group Black (יח"צ)

סוני מובייל הציגה אתמול בתערוכת CES בווגאס את סמארטפון הדגל החדש Xperia Z. עם Display Full HD 5" Reality 1080p, מעבד ארבע ליבות SnapdragonTM S4 Pro , מצלמת 13 מגה פיקסל fast-capture ותמיכה ב- 4G LTE, הסמארטפון החדש כולל את המפרט שאנו מצפים לקבל בסמארטפון פרימיום. בנוסף ה- Z מביא עימו את הטכנולוגיה, התוכן, העיצוב והקישוריות הייחודיים של סוני המעניקים חווית משתמש עשירה במיוחד. Xperia Z יושק ברחבי העולם ברבעון הראשון של שנת 2013.

"עם ה- Xperia Z אנו מביאים מעל חמישים שנות חדשנות בטלוויזיה, מוזיקה, צילום ומשחקים ליצירת חווית 'סופר-סמארטפון' יוצאת דופן," אומר Kuni Suzuki, נשיא ומנכ"ל סוני מובייל. "עם מפרט מעולה, אפליקציות מדיה מקוריות של סוני וקישוריות עם One Touch, Xperia Z ממוצב כמוביל בשוק הסמארטפונים. סוני הציבה את הסמארטפונים בלב האסטרטגיה שלה ובכך היא מאפשרת למשתמשים ליצור, ליהנות ולשתף תוכן וחוויות באופן שונה לחלוטין מזה שהכירו עד כה".

טכנולוגיה חכמה מבית סוני

מסך ה- Display Reality החד של Xperia Z, המופעל באמצעות Mobile BRAVIA® Engine 2, מביא את ניסיונה העשיר של סוני בטלוויזיות ומעניקה חווית צפייה מקיפה עם בהירות וחדות יוצאות דופן. ה- Z חולק את יכולותיו עם המצלמות הדיגיטליות של סוני וכולל מאפיינים של Exmor RS for mobile, חיישן התמונה הראשון בעולם עם וידאו High Dynamic Range לסמארטפון. טכנולוגית HDR מספקת תמונות ברורות כנגד רקע עם תאורה אחורית חזקה כך שהמשתמשים יכולים לצלם תמונות וסרטים בחדות מרבית בכל התנאים.

Xperia Z כולל גם מצב סוללה STAMINA המסוגל לשפר את זמן ההמתנה פי ארבעה או יותר על ידי כיבוי אוטומטי של אפליקציות מרוקנות-סוללה בכל פעם שהמסך כבוי והפעלתן מחדש ברגע שהמסך חוזר לפעולה.

בעזרת אפליקציות המדיה של סוני ואפשרויות One Touch מתקדמות אפליקציות המדיה של סוני מציעות חווית בידור במגוון מכשירי סוני. אפליקציות "WALKMAN®", "אלבום" ו"סרטים" המותקנות מראש על ה- Xperia Z, מאפשרות לגלות תוכן מקוון ולא מקוון דרך נקודת גישה יחידה. אפליקצית "WALKMAN®" מספקת גישה לכל המוזיקה שהורדה למכשיר, מאפשרת לסרוק ספריה של 18 מיליון שירים מתוךMusic Unlimited** ואינטגרציה עם פייסבוק. אפליקציית " Movies" מספקת גישה למעל 100,000 סרטים וסדרות טלוויזיה מתוך Music Unlimited בעוד אפליקציית " Album " מאפשרת גישה קלה לתמונות חברים בפייסבוק וסריקת תמונות על פי מיקום.

שיתוף תכנים עם הטלוויזיה

פעולות One Touch מאפשרות לשתף בקלות מוזיקה, תמונות וסרטים מתוך הסמארטפון עם מגוון מוצרי סוני המאפשרים חיבור NFC, לרבות רמקולים, אוזניות וכעת גם טלוויזיות. בעזרת BRAVIA TV החדשה, שגם היא הוצגה אתמול, פשוט מחברים את Xperia Z לשלט הרחוק של הטלוויזיה כדי ליהנות באופן מידי מהתמונות ומהסרטים על גבי המסך הגדול. שתי תוספות למגוון האוזניות של סוני המאפשרות חיבור NFC הוצגו גם הן, אוזניות סטריאו בלוטות' TM SBH20 והאוזניות האלחוטיות DR-BTN200M. המתחברות בקלות ל- Xperia Z להאזנה למוזיקה באופן מידי.

Xperia Z נבנה תוך שימוש בהנדסה מדויקת וחומרים משובחים ומציג עיצוב OmniBalance ייחודי ומעודן בעל קצוות מעוגלים ומשטחים רפלקטיביים חלקים בכל צדדיו. למרות הגוף הדק בעובי 7.9 מ"מ בלבד, Xperia Z עמיד במיוחד עם זכוכית מחוסמת ושכבת הגנה למניעת ניפוץ בחזית ובחלקו האחורי, ועמידות גבוהה במיוחד לאבק ומים (IP55 ו- IP57) המצויים בסמארטפון פרימיום. Xperia Z יושק עם אנדרואיד 4.1 (Jelly Bean) וישודרג לגרסה 4.2 זמן קצר לאחר ההשקה לקבלת חווית המשתמש העדכנית ביותר באנדרואיד.

המאפיינים של Xperia Z

· Display Full HD 5" Reality 1080 X 1920 עם Mobile BRAVIA® Engine 2

· מצלמה 13 מגה פיקסלFast Capture עם Exmor RS לסמארטפונים, וידאו HDR, הפחתת תנועות ורעש לצילום תמונות וסרטים חדים כתער ללא מאמץ בכל התנאים.

· עמידות גבוהה יותר לאבק ומים (IP55 && IP57) עם זכוכית מסך עמידה.

· מעבד 1.5 GHz asynchronous quad-core Snapdragon S4 עם 2GB RAM

· מצב סוללה STAMINA המגדיל את זמן ההמתנה שלכם לפחות פי ארבעה

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית