סאנדיסק מוסיפה מוצרים חדשים לקו כונני ה-SSD

החברה הכריזה על שני מוצרים חדשים שיצטרפו לקו כונני ה-SSD של החברה
SANDISK-x110 (יח"צ)

סאנדיסק, המובילה העולמית במוצרי זיכרונות פלאש, ניצלה את הבמה בתערוכת ה-CES בלאס וגאס, לביסוס ולחיזוק מעמדה בזירת כונני ה- SSD, ההולכים ודוחקים בהדרגה משוק הניידים את הכוננים המגנטיים המסורתיים. החברה הכריזה על שני מוצרים חדשים שיצטרפו לקו כונני ה-SSD של החברה, הודיעה על ניצחון נוסף - שילוב כונן SSD מתוצרתה במחשב ה'כוכב' התורן של ASUS ועל פתיחת ערוץ שיווק חדש.

ה-Ultra Plus SSD הוא כונן אידיאלי לצרכנים הרוצים לתגבר את מהירותו ואמינותו של הכונן במחשב הנייח או הנייד שלהם. הוא מאפשר תגובות מהירות במיוחד בזמן סגירה, פתיחה והעברת קבצים ומתאים במיוחד לצרכני מולטימדיה כבדים. הכונן מגיע למהירויות קריאה/כתיבה של 530 מגה בשניה ו-445 מגה בשניה בהתאמה ומספק אחסון עד לנפח של 256 גיגה. היות ואין בו כל חלקים נעים, הוא מייצר פחות חום, פחות מרעיש וצורך פחות חשמל מהכוננים המסורתיים, נתונים המסתכמים באמינות רבה יותר.

כונן ה-X110 SSD מאפשר ליצרני OEM של טאבלטים וניידים לתכנן מערכות מהירות ודקות במיוחד. הכונן מפגין צריכת מתח נמוכה במיוחד והוא זמין בתצורת SATA של "2.5. שני הכוננים החדשים נבנים תוך שימוש בטכנולוגיית 19 ננומטר. בנוסף, דיווחה סאנדיסק על ניצחון משמעותי נוסף: שילוב כונן SSD שלה (ה-U100) במחשב הדגל של ASUS - ה-Transformer Book, מחשב נייד עם טאבלט היכול לפעול במנותק מיחידת האם.

ערוץ השיווק החדש שהוכרז, SanDisk for Business, יפעיל רשת ערוצי שיווק (VAR's), כמו גם ערוצים ישירים, כשהוא מכוון להנחלת טכנולוגיית ה-SSD של סאנדיסק לעסקים קטנים ובינוניים - שוק ההולך וגדל עבור יישומי ה-SSD.

"ההכרזות מחזקות את המחוייבות של סאנדיסק לאספקת הטכנולוגיה המובילה בתעשייה בתחום ה-SSD ללקוחות שלה", אומר דן ענבר, סגן נשיא בכיר, מנהל חטיבת ה- OEM ומנכ"ל סאנדיסק ישראל. "אנו מציעים כיום את קו המוצרים הרחב בשוק - עם התאמה לצרכנים, OEM ולארגונים. כונני ה-SSD שלנו, שחלקם פותח בישראל, מספקים אחסון בנפח גבוה ובעיקר את חווית השימוש המהירה וכל זה בתצורה 'רזה' במיוחד".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית