על הכוונת: סידרת נשקים חדשה

יצרנית הנשק סילבר שאדו עשתה לאחרונה רה-אורגניזציה בחברה, רכשה מפעל חדש לעיבוד מתכת ובאפריל הקרוב היא אף תחשוף סידרת רובי סער "גלבוע" חדשה
תת מקלע בקוטר 9 מ"מ ממשפחת "גלבוע"

חברת סילבר שאדו הפועלת ברחבי העולם בתחומי האבטחה, אימונים ויצור נשק עברה לפני מספר ימים למבנה חדש שיאגד במקום אחד את כלל פעילות החברה שעד כה התקיימה בארבעה אתרים שונים.

המבנה שנמצא במרכז הארץ עבר שיפוץ מסיבי והתאמה ביטחונית ובטיחותית למאפייני הפעילות של כל מחלקה. בין היתר, הוקם קו יצור ל"קורנר שוט" - מערכת הירי והתצפית מעבר לפינה, שכולל גם מעבדת אלקטרוניקה. גם קווי ההרכבה של רובה הסער "גלבוע" הועתקו למבנה החדש ובמקום הוקמו מערכות סימולציה ומרכז הנדסי לבדיקות איכות. כמו כן, המקום יכלול גם קומפלקס שמיועד להכשרות והדרכה.

מלבד לשינויים האלה, סילבר שאדו רכשה לאחרונה מפעל לעיבוד מתכת מדויק, אשר יספק שירות למחלקות בקבוצה. בחברה מקווים לייעל את תהליך הייצור והבקרה באמצעות המפעל החדש ולספק מענה מהיר ואיכותי יותר ללקוחות השונים.

לדברי יובל כץ מסילבר שאדו, החברה תחשוף באפריל 2013 סדרה חדשה של תתי המקלע "גלבוע". הסדרה החדשה של רובי סער בגדלים וקליברים שונים, תכלול בין היתר גם רובה בקליבר 140 מושתק אינטגרלי שהוזמן עבור יחידה מיוחדת באירופה. בנוסף לכך, בימים אלה מסיימת החברה אספקה של מאות רובי "קורנר שוט" ללקוחות ברחבי העולם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית